Mitä aijot tänään puuhata?

Mie pesen nyt aamusta pari matonpätkää pesutuvalla ja sitten lähdemmekin tutustumaan uuteen K supermarket Lehmukseen joka sijaitsee kaukaan kaupunginosassa sitten on siivousta kotona ja tietysti saunassa käynti,kun on lauantai .

Avainsanat: koti puhtaaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 07:59

Tässä olen vaan napsutellut ja nauttinut aamun rauhasta. Lähden iltavuoroon töihin joten enpä ihmeempiä puuhaile. Eilen siivosin ja pyykitkin on pesty.

Kysyjän kommentti

Sinulla olikin oikein lauantai aamun rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 08:34

Vaateostoksille tai ainakin katsastelemaan tässä aion lähteä, kirppikset katsastan siinä samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 08:40

Minä tässä odottelen 2 pikkuihmistä ja siinä on puuhaa riittävästi kun heitä kaitsee, nuorin lapsi on 2 v 10 kk, ja hän kyllä pyörittää täällä mammaa ja pappaa mennen tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 08:58

pitää sänkyä selässäni! popsia dolania & voltarenia ja olla pillerihuuruissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 09:46

Minä käyn citymarketin mammuttimarkkinoilla ja lopun päivää siivoskelen laittelen ruokaa,käyn säännöllisen lenkkini ja oleskelen netissä...Ajattelin aloittaa uuden virkkaus projektin,kun sain entisen valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 10:03

Huomenta aurinkoisesta Kotkasta...Aamukahvit juotu,ja puolukkahillo kiehumassa..kun saan hillon purkitettua..menen korjaamaan viimeiset kurkut varsista..ja varret vien kompostiin.
Iltapäivällä menen tyttären-lasten mukaan katsomaan paritaloa mistä ovat innoissan,että ostavat talon..Meiltä matkaa tähän taloon noin 2km.Tiistaina talon kuntotarkastus..senjäkeen voivat asian ratkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:25

Maastoutunut petiin,tyynyjen ja viltin alle.Eilen iski vilustuminen ja nyt ei kroppa&pää toimaa eli se puuhista.Antaa muiden puuhastella,minä makaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:16

Kaitpa sitä tarvitsisi siivota ja käydä kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:19

Kaupassa käyntiä, rakennustyömaalle vein kahvit vastapaistettujen leivonnaisten kera, pientä siivoilua, ruuan laittoa eli mukavaa puuhastelua ilman tarkkaa aikataulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:25

Lueskelen auringossa ja uusi robotti-imuri saa naapurin iloksi koputella seiniä.
Aika-ajot katson, käyn postissa, niin tulee samalla lenkkikin tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 14:16

Olen käynyt jo aamulla kahdeksan aikaan poimimassa 2 sangollista sieniä. Puhdistanut ja säilönyt sienet. Nyt paistan nieriää päivälliseksi ja tietysti myös sieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:21

Naapurin huushollissa aloitin seitsemän aikaan aamulla siivouksen.
Sitten hiulaus tunti ja kaupassa käynti. Nämä ovat askeleeni tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:43

Voi hitsi mieheni sai minut houkuteltu huutokauppaan, jossa 2 naista vaan ja miehet oli ihan extaasissa. Rauta romua paljon ,moottoreita joka lähtöön.Tuli niin kylmäkin että menin autoon nukkumaan.Nyt onneksi kotona. Vähän harmitti kun olisin ystävän , saanut meille metsäkaveriksi. Hän olisi halunut metsään minun kanssani sienestään.Olisi Hesasta tullut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:44

Tuli perjantaina tehtyä olan takaa, joten viikonloppu elokuvien ym. merkeissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:35

Jos olisin jotain ajoissa vastannut, niin pieleen olisi mennyt ja nyt saatan tunnustaa, että pahvista tuli vetelää eikä kestänytkään mitään. Aikomukseksi siis jäi.