Mitä muuta mahtaa tippua tänään avaruudesta?

Lisätty: 24.09.2011 - 07:43

portti.iltalehti.fi/keskuste...hp?t=85223

Lisätty: 24.09.2011 - 08:22

Kyllä tätiltä se karkasi jo vuonna 2008 marraskuussa. Taisi olla eilen kun oli niin tarkka kellonaika.

Lisätty: 24.09.2011 - 09:25

Aprilliä: Ne tulivat jo 2009 takaisin: www.ursa.fi/ursa/jaostot/tek...09aug.html

Avainsanat: kuuluisat työkalut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 07:18

Kansainväliseltä avaruusasemalta karkuun päässyt työkalulaukku putoaa tänään maapallolle. Ennusteen mukaan laukku lentää tulipallona Tyynen valtameren yllä noin kello 16.16 Suomen aikaa.

Työkalulaukku karkasi aseman ulkopuolella avaruuskävelyllä olleelta Heidemarie Stefanyshyn-Piperiltä viime vuoden marraskuussa. Reilun kahdeksan kuukauden aikana laukku on kiertänyt maapallon jopa 4 000 kertaa.

Noin 14 kiloa painavan ja 51 senttiä pitkän laukun on arvioitu maksaneen sisältöineen 100 000 dollaria (70 000 euroa). Pienestä koosta huolimatta useat tähtiharrastajat ovat onnistuneet valokuvaamaan valopisteenä taivaalla näkyneen työkalulaukun. Laukun uskotaan palavan lähes kokonaan Maan ilmakehässä.

Lähde: URSA:n sivut

Lähteet:
www.ursa.fi

Kysyjän kommentti

Kts kysymyksen lisäys. Jo 2009 kalut sukelsi isoon - eli tyyneen valtamereen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 07:25

Ja tuon edellisen lisäksi näyttää vettä tippuvan...suurella jännityksellä nyt odotamme minne se romu putoaa.
Jaa-a kohta lienee h-hetki käsillä...oletko Jumppis mukana seuraamassa?

Lisätty: 24.09.2011 - 07:53

No sinne se putosi ja lähti leijailemaan. Siis jos pihaltasi löytyy tämän jälkeen erinäisiä työkaluja oudoista paikoista ikäänkuin unohdettuina (eivät ole miehesi jäljiltä jääneitä..) vaan avaruuden kuuluisasta pakista tippuneita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 10:50

lottovoitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:26

Mun nokka tippuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:13

Lottovoitto olis kiva, jos omalle kohdalla tippuis.
Talossa,jossa työpaikkani sijaitsee,on parhaillaan putkiremontti. Pari viikkoa sitten putkimiehet olivat hommissa toimistomme yläkerrassa ja joku vahinko hommassakävi, kun meille valui silkkaa paskavettä. Paskaa en kuitenkaan tänään tahtoisi niskaan tippuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:15

Jeps, samoin ajattelen kuin Tuutikkikin, lottovoitto vosi tipahtaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:47

No sieltä tullut romua vaikka millä mitalla 1.5kg- 16kg asti. erinlaisia möykkyjä.Ainakin 500 kg.Kukaan ei tiedä onko nähty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:24

No avaruusromua tuossa viikonlopulla tippui... mutta minne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:03

Minnehän pakki on tippunut.