Tulisitteko toimeen ilman tietokonetta ja nettiä tänäpäivänä?

Itse on tulisi,ilman televisiota kylläkin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 20:33

En.
Hoidan 90% asiostani netissä ja katson telkkariakin sieltä. Luopuuhan munkit ja nunnat lähes kaikesta, mutta minulla ei ole sellaisia aikomuksia. Nyt nautitaan, kun vielä pystytään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 19:55

Töissänetti ja tietokone ovat ihan välttämättömät, muuten eitulemistään mitään. Ja kyllä kotonakin netti on aikatärkeä,vaikka en ihan päivittäin tarvitsekaan. Telkkarista en minäkään niin välitä, voisin itse luopua siitä milloin vain,mutta ainakin perheen teini on toista mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:00

Tärkeäksi on tullut,myönnetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:06

Jaa olin tässä ilman tietokonetta jonkin aikaa ja pärjäsin.
Mutta olen hankinnut tämän ajanvietteeksi itselleni, joten kyllä minä sitä kaipaisin.
Samalla hoitelen joitakin asioitani, mutta kyllä ne asiat puhelimenkin kanssa onnistuisi,
samoin kun jalat toimii kuin Singerin ompelukone, niin voisin pankissakin pyörähtää
kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:35

Tärkeä henkireikä taitaa mulle mokoma vempain olla...
Puhelinlaskut pienentyneet netin myötä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:49

Enpä tulisi ilman toimeen, välttämätön työssä, ja kotioloissa tulee monet asiat hoidettua netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:04

Tulisin toimeen ilmankin. Ennenkin on tultu toimeen ilman nettiä ja kännyköitä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:20

Kyllä tietokone on aika tärkeä nykypäivänä..saa hoidettua asioita..ja ihan ajanvietteksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:30

Viime kesän reissasin ympäri Eurooppaa ja Lappia. Paikat olivat erämaassa, missä ei kännykät yms. edes toimineet, joten ei ole ongelma. Mielummin luonnon rauhassa, kuin kaupungin melussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.09.2011 - 01:59

tulisin toimeen ja voisipa jopa helpottaa kun ei tarvitsisi miettiä että pitää vielä sitä ja tätä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 06:55

Tulisin toimeen, mutta työssä siihen sitten törmäisi kuitenkin. Lapissa eräkämpällä pärjäsin hienosti ilman sähköä, nettiä ja kännykkää.

Lisätty: 24.09.2011 - 08:53

Ps..Jumppikselle ja muillekin: laitoin Sotajoen kuvat Saariselältä hotellista erämaa oleilun jälkeen. Kaiken sen rauhan ja hiljaisuuden olisin halunnut heti takaisin...hotelliympäristö tuntui vieraalle, mutta kait se netti kuitenkin on tarpeellinen, myönnettäköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 07:24

Millähän tuo Mariaana ne kuvansa Napsuun saatteli livenä sieltä Sotajoelta?
Kyllä pienen harjoittelun jälkeen laskutikulla onnistuisi vielä yhtälöt. Piirtäminen on kynällä ja paperilla helpompaa. Tosin ei nykyisin harrastettavat animaatiot onnistu. "Kaikki ovat pois pilattuja"!

Lähteet:
www.nasa.gov/multimedia/vide...=109209591

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 07:47

Kyllä netistä on tullut tärkeä ei tarvitse lähteä pankkiin hoitamaan laskuja,tykkään myös televisiosta,seraan joitakin sarjoja ja ne ovat orjuuttaneet minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:18

Vaikealta kuulostaa. Saattaisin pärjätä kyllä ilmankin...onhan ennenkin pärjätty. Se oli sitä oikeaa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:11

Tulisin esim. pitkällä ulkomaanlomalla toimeen ilman nettiä. Ttyökseni istun koneella, niin arkena en pärjäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 17:46

Kyllä tulen.Mökkeillessä ei ole konetta mukana, kun en omista läppäriä.Myös lomamatkoilla netin käyttö lähes olematonta. Netissä ollaan fiilispohjalta.Kun en ole naamakirjassakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:11

Tulisin kyllä, mutta asioiden hoitaminen olisi tosi hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:30

Työni takia tarvitsen tietokonetta. Ja telkkariohjelmiakin on ihan kiva tuijottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 19:59

En tulisi.