Mitä aioitte tehdä viikonlopuksi ruokaa?

Itse valmistan nakkikeittoa ja hapanleipää..Jälkiruoaksi vispipuuroa...Riittää molemmille päiville...ruokaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 21:31

Lihamureketta ja herkkusienikastiketta..jälkiruuaksi hedelmärahkaa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 19:26

Minä tänään tein Paellaa ja sitä syödään huomennakin vielä, ja lapsenlapsille on jauheliharisottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:09

Tänään syötiin eilen valmistamaani jauhelihakeittoa. Huomenna ajattelin laittaa karjalanpaistia, keitän perunat ja teen salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:21

Tänään oli broilerin koipia ja lohkoperunoita salaatin kera + minun valmistamani Paholaishillo lisukkeena...

Huominen vielä epävarma, se taas iskee jossain vaiheessa kun kaupassa kiertelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:22

Huomenna kirjolohta ja jälkkäri rahka-vanilja ja mansikkaseos.
Sunnuntaiksi haen possua pöytään.
Syömiseni on paastokuurilla vielä, täytyy opetella uudet mitat vatsalaukun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:27

Kanarisottoa tein juuri ison satsin, siitä osa jää viikonlopun evääksi, osan pakastan annosrasioihin ja vien sitten töihin evääksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 07:16

Savulohta, kylmäsavusiikaa, perunat ja kermaviilistä maustettu kastike. Jokin salaatti ja jälkkäriksi vispipuuroa. Tänään ja huomenna on iltavuorot joten itse syön töissä eväitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:28

Man tar vad man har...kaapin tyhjennys,en jaksa lähteä nuhakuumeessa kauppaan ja auttavia käsiä ei lähellä,paitsi naapuri tuo munia,Koskenlaskijaa yms.Se siitä gourmet-ruokalistasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:59

Tänään ruokaisa kanasalaatti + patonkia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 19:15

Karjalanpaistia oman reseptin mukaan. Maistui kyllä makoisalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:02

Teen jotain helppoa ja nopeaa. Todennäköisesti riisiä ja kanasuikaleita. Hyvää ja helppoa.