Mikä olisi helppo, maistuva tarjottava illanistujaisiin, joissa kymmenkunta henkilöä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 18:29

Tee iso satsi ruokaisaa pasta-broilerisalaattia sekä vihersalaattia, osta paistovalmiita patonkeja ja niiden kanssa erilaisia tuorejuustoaja, muita juustoja sekä viinirypäleitä ja suolakeksejä. Juomaksi vichyä, valko- ja punaviiniä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 16:39

Tyrkytän aina ehdotukseksi joukkiolle Janssonin kiusausta,helppo tehdä ja aina maistuu,leipaset hyvät sämpyt tai patonkia rinnalle ja raikasta salaattia...avot harashoo maistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:44

Kinkkukiusaus, salaattia, patonkia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:59

Kulhollinen salaattia, patonkia eri versioina, muutama rasia tuorejuustoa, Janssonin kiusausta sekä kahvin kera vaikka Mamman marjapiirakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:20

Munakasrulla ja salaattia...

kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/...nakasrulla

www.hs.fi/ruoka/reseptit/art...5244632837

voita laittaa vaikka jauhelihaa jos et ole sieni ystävä, mitä vaikka mieleen juolahtaa...
Helppoa ja hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:36

Voileipäkakku, joskin suurtöinen ja kylmä juotava, alkoholiton useampaakin laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 21:55

Tee vaikka pari pizaa..kinkku ja toinen vaikka tonnikalasta..puna ja valkoviiniä..riitäisi sitten vielä illanistujaisiin syömisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 19:06

Juustofondue ja siihen dipattavia lisukkeita. Vihanneksia, leipää jne....
Valikoima on rajaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:02

Minä tarjoaisin suolaista pannaria. Täytteeksi paistettua jauhelihaa hyvin maustettuna, tai sitten kinkkua, sieniä ym. Pieniksi suupaloiksi leikattuna niitä on helppo napostella. Lisukkeena voisi olla tomaattia, juustoa ym. mitä mieleen tulee. Tai perustuulihatut. Lisukkeet vain erikseen, jolloin jokainen saa valita oman maun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 06:58

Jokin suolainen piirakka, kinkku piiras on helppo tehdä.