Kielletyt asiat

Mitkä ovat asioita joista ei saa puhua tai kirjoittaa? Sellaisia varmaan on, vinkkejä niistä.

Lisätty: 23.09.2011 - 14:10

Jumppis ymmärsi väärin, ei ole kyse vain Napsun käytöstä tai käyttöohjeista. Sanaa Napsu ei mainittu.

Avainsanat: sallittu kielletty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 18:43

Kaikenlaiset töhrityt graffitit ovat kiellettyjen listalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 13:43

jos olet lukukutaitoin läs här: www.napsu.fi/kayttoehdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:46

Tässäkin asiassa on terveen järjen käyttö sallittua, jopa suotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:55

riippuu seurasta ja paikasta missä mitäkin puhuu ja mihin kirjoittaa. esim. jos seiniin kirjoittelet, siitä ei hyvää seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:45

Kaverin pahuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 17:01

Yleensä toisen ihmisen mollaaminen, haukkuminen ja henk.kohtaisuuksiin meneminen ei ole suotavaa. Pilkka ei tunnu kivalle kenestäkään. Tilanteesta riippuu ja asioista miten niitä kommentoi..järjen käyttö sallittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:56

Olen Tuutikin kanssa samoilla linjoilla, eli terveen järjen käyttö ei ole koskaan kielletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:58

Maalaisjärki pitää olla kohdallaan.. kysymyksissä kuin vastauksissa...

Ja ollan kilttejä toisillemme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 12:26

Kyllä kaikesta saa puhua ja kirjoittaa. Eri asia on sitten mihin sinut lokeroidaan sen jälkeen. Joissain yhteyksissä totuuden sanominen on kielletty. Täällä napsussa on hyvät tavat valloillaan eikä ketään haluta loukata. Ja jos niin vahingossa käy, niin emme loukkaannu. Emmehän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 19:04

Anonymoksen arveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:48

on monia sanoja joista voi joutua käräjille jos väärässä paikassa möläyttää. muuten on suotavaa käyttää omaa järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 18:59

Toisia ei saa panetella eikä herjata - se on yksi tärkein asia. Riippuu ihan siitä mistä asiasta on milloinkin kyse, mutta terveen järjen käyttö ei ole kielletty missään asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 06:57

Pahaa ei saa kenestäkään puhua.