Kerjäläismiehen tausta paljastui?

– onkin rikas mies.

www.stara.fi/2011/09/23/kerj...ikas-mies/

Avainsanat: rikas mies jos oisin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:12

Itse olen omin silmin nähnyt, kun kalliin näköinen auto karautti kaupan takapihalle, sieltä nousin siistiin vaatteisiin puketuneita ihmisiä, jotka takakontista kaivoivat huonot ja likaiset kengät ja muut vermeet päälleen, yksi otti haitarintapaisen ja sitten jalkautuivat kotikaupunkini keskusta-alueelle. kuskina toiminut pukunies ei kerjuulle lähtenyt vaan tuprautteli tupakt ja ajoi autollaan pois. kai sitten päivän päätteeksi haki muun porukan jälleen kyytiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:49

Pitäähän sitä rikkaillakin joku harrastus olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:47

Kaiken päivää laiskottelisin, ei euron euroa taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 16:42

Tuutikki100,veikkaan olevan asialla joku polttariporukka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:48

Samanlaiseen tapaukseen törmäsin aikanaan Kreetalla. Iraklionin turistirysä-kadun alkupäähän aamuisin asettui resuiseen asuun pukeutunut mummo kerjäämään ja sai ihan sievoisia summia turistikauden aikana. Kävi sitten myöhempinä vuosina ilmi, että rouva oli melkoisen äveriäs ja hyvin toimeentuleva .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:38

Näitä on paljon, itsekin muistan miehen joka kerjäsi aina joulun alla kerrostaloissa, sanoi että kelpaa vaikka mitä kun hänelle ei ole edes kenkiä, kun noin sanoo tulee taatusti katsottua jalkaan jossa uudet nahkaiset talvikengät..
Oli sellainen papparainen jonka tytär asui hänen kanssaan ja papalla rahaa enemmän kuin tarvitsee, mutta tyttärellä lompakon nuorat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 22:00

Kaikenlaisia huijareita nykyään tapaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 19:03

Huvinsa kullakin sanoi piikatyttö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 06:56

Ei minulta ainakaan heru enää ropoja. Törkeää.