Perinteinen perjantaikysymys: Mitä suunnitelmia viikonlopun varalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 13:11

Meillä kun meneillään omakotitalon rakennuspuuhat, niin niiden ympärillä menee myös tuleva viikonloppu.

Kysyjän kommentti

Hyötyliikuntaa parhaimmillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 09:00

Lohia meinasin huomen aamulla aikaisin lähteä narraamaan Peurankakoskelta. Saa nähdä miten käy, kun siiman molemmissa päissä on "liero".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 09:05

Tulee 2 pikkuihmistä yökylään meille ja siinä vkl menee passatessa ja palvoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 10:10

Viikonlopun vietän hiljaisesti tietokoneen äärellä oleskelen ja lenkillä käyden .Menen myös lenkkeilemään ja haukkaamaan raitista ulkoilmaa...Siinähän se minun viikonloppuni hurahtaa siivotessa ja kotitöitä tehden ja äitiä autellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 11:08

Laitetaan hyvää ruokaa ja luetaan kiintoisi kirjoja. Käyn katsomassa Axel-Gallen Callelan näyttelyn.
Ja uin uimahallissa pari kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 11:09

Maalle mitä ilmeisimmin, sääkin näyttää paremmalta mitä ennusteet antoivat ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 11:17

Töissä koko viikonlopun.Lauantaina aamuvuoro ja sunnuntaina iltavuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 11:59

Tänään siivosin ja kävin ostamassa syyskukkasia sekä kanervia jotka laitoin ulos paikoilleen. Olen kuorinut omenia ja tehnyt niistä sosetta. Paistoin marjawienereitä ja pian laitan sumpit pihisemään. Kotihommia loppupäivä ja jotain hyvää ruokaa kylmäsavusiiasta yms. Huomenna alkaa työt ja seuraavat vapaat vasta ensiviikolla...iloista viikonloppua kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:26

Lenkkeillen pirteässä syyssäässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 16:04

Jotain pientä puuhaa on tiedossa, mutta kun on vielä vähän höterö olo , kun vatsa on teipattu, niin
paljon olen petimaskottina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:40

Päivittäiset lenkkeilyt ja luulen että sienimetsä kutsuu, jos vain sää pikkaisenkin sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:42

Tänään aamusta asti miehet ovat asentaneet uuden parvekkeen oven ja olohuoneen ikkunan, ennen saunaa sain kaikki pölyt pois, pestyä tuli lattioita myöden..
Tänään tuli tenhtyä aamupäivällä Paholaisenhilloa iso satsi, ja kinkkupiirakankin vielä ehdin väsätä...
Parvekkeen puoli jäi vielä kesken on vain seinässä nuo villat näkysissä uuseviat nuokin vielä, maanantaita odotellen...
Loppuilta otetaan rennosti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:45

Ei mitään, kotona oloa ja ruuanlaittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 22:37

Puolukkahillon keittäminen..Pihatöitä jos sää sallii..Kuntosali ja uiminen..
Käyn katsomassa taloa minkä meinaa mahdollisesti tyttäreni lapset ostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:45

On mennyt ihan oleskelun parissa ja niin se myös jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 19:51

Vapaa viikonloppu tiedossa, joten jotain on kehiteltävä.