Olin venyttely-tunnilla,vatsaa alkoi väännellä ja meinas melkein päästä paukku/ja,mutta pidätin.Onko NAPSUILLA käynyt luonnollisia

mutta "noloja"tilanteita?

Avainsanat: kaasuja vatsassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 06:41

Me olimme lomalla Bulgariassa ja rannalta tultiin pois ja minulla kova pissahätä ja menin basaarin vessaan, ei ollut kuin reikä lattiassa joka kopissa, hätä ei lue lakia ja kyykistyin pissalle, tuli kovalla painella ja suoraan minun oikeaan jalkaani, jalka pissassa ja muoviset rantakenkäni, no jalka lavuaariin ja kenkä pesuun myös, ulos kun lähdin niin huomasin että muita 1 jalkaisia on sieltä vessasta ulos tullut myös ennen minua, oli märkiä 1 jalan jälkiä vaan. Ei tämä oikein nolo tilanne ollut, mutta nauratti minua , nyt osaan kyllä pissata kyykkysiltään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 07:39

Tähän ikään mennessä on päässyt pierukin sopimattomassa paikassa,mutta äitini sanassa,pierua ei saa piättää,mutta ei myöskään liikaa lähättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 08:38

No ei ole mulle sattunut "paukkuja" yleisillä paikoilla, mutta mun tutulle eräälle sairaanhoitajalle. Hän oli ollut iltavuorossa ja jakanut lääkkeitä potilaille ennen nukkumaan menoa. No eräässä huoneessa oli vanha lähes kuolemaa tekevä vanha mummo, joka ei puhunut eikä pukahtanut kenelleekkään. Annas olla kun hoitajalle tuli tarve laskea hieman paineita ulos ja hän tiesi, että parempi antaa pierun tulla normaalisti tai sitten kärsiä koko illan vatsanväänteistä. No hän pamautti oikein kunnon pierut huoneessa, jolloin mummo pomppasi pystyyn ja huusi: MIKÄ PAMAHTI!! Ei ollut mykkä eikä todennäköisesti kuurokaan.......mummeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 10:02

No välillä paukuttelen yleisellä paikalla ilmavaivojen vuoksi..Hävettää ja poistun nopeasti paikalta.Noitahan sattuu välillä..ei ole vakavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 10:08

Minä rupsutten kävellesäni tuon tuosta. Mies menee ja haju jää!
Yleisillä paikoilla kysyn mammalta; "sanoitko jotakin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:12

Joskus on pikku pöräys päässyt työpaikalla. Luonnollinen juttu sinänsä, mutta silti nolottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:23

Joskus jooga tunnilla meinasi päästä paukku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 16:10

Eiköhän se joka iikalla joskus pieru pirahda sopimattomassa paikassa.
Täytyy vain rykiä ja päästellä suusta hämäävia jorinoita, ehkei sentaan kaikki kuulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 18:48

Paukuttelen ihan omaksi iloksi, siellä oikeassa paikassa...
1 päivä tein Lantulaatikkoa Karppausten sivuilta ja yksi lantun pala putosi lattialle ja koirani ahmi tuon ja pyysi lisää..
Ilalla istuimme miehen kanssa olohuoneessa kun alkoi ihan kuin kakka haisemaan, ihmeteltiin ensin tovi..
Mutta piki tuo lanttupaukkuja päästeli meidän iloksi, ei ihan kiva tunne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:43

Sen takia minä niitä Panacodeja syönkin - hermovaurioon joka takia luonnollisia päästöjä purkautuu alvariinsa. Vanha kansa sanoo näin: joka pierujansa pidättelee hän jotain salailee. Joten annetaan raikua vaan, kyllä tuuli pois kuljettaa hajuhaitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 22:41

Kyllä niitä välillä tulee vahingonlaukauksia..sopimattomissa paikoissa..eihän pamaus mitään..mutta haju voi olla pyörryttävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 20:19

Kieltämättä joskus paukku poikineen karkaa ilmoille...