Tule Unihoitajaksi, ansaitse lisäansioita!

Unihoitaja, 10 paikkaa, Kotiunikoulu Tuutulaulu / Myyntiyhtiö Anla Oy, Helsinki
Tule Unihoitajaksi, ansaitse lisäansioita!

Kotiunikoulu Tuutulaulu etsii unihoitajia koko Suomeen, erityisesti nyt alueille
Helsinki, Tampere, Turku, Kouvola, Vaasa, Lahti, Jyväskylä, Tuusula, Porvoo lähiseutuineen.

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen [email protected]
Laita sähköpostin otsikoksi "UHT hakemus".

Unihoitajana sinulla olisi hyvä olla

- hyvät vuorovaikutustaidot; kyky olla aidossa vuorovaikutus suhteessa erilaisten asiakkaiden kanssa
- henkilöstöalan koulutus tai vastaava pätevyys osoitettavissa esim. HRM-tutkinto
- Vavu-peruskoulutuksen ja tuntevat siten koulutuksen sisällön ja työskentelymallin ja asennot, tai muu vuorovaikutukseen liittyvä koulutus tai työkokemus katsotaan eduksi
- halu tehdä työtä perheiden parissa, varsinkin yksinhuoltaja äidit tarvitsevat apuasi
- vähintään 5 vuoden työkokemus, mieluiten unihoitajan tehtävistä tai käytännön töissä hankittu
- järjestelmällinen ja tunnollinen asenne, huumorintaju on lisäetu

Tässä tehtävässä tarvitaan erikoisosaamista. Ensisijaisena taitona on kuitenkin ehdottomasti ulosantisi, positiivinen suhtautuminen auttamiseen, pitkäjänteisyys ja halusi tehdä vain tyytyväisiä asikassuoritteita. Asiakaspalveluhenkisyydestä ei voi tinkiä, muut taidot on opittavissa.

Hakemuksessasi on hyvä tuoda esiin vahvuutesi ja kiinnostuksesi aiheet, rajoita hakemusteksti kuitenkin alle 1000:n sanan. Lisäksi ehdottomasti kahden suosittelijan yhteystiedot, tai suosituskirjeet.
Työn hoitamiseksi auto on melko välttämätön, koska Unihoitaja työskentelee pääsääntöisesti asiakkaiden kotona, iltaisin, öisin ja viikonloppuisin, kuitenkin aina sinun ja asiakkaan sopimuksen mukaan.
Lisäksi tarvitset tietokoneen ja matkapuhelimen.

Maksamme korvausta arvioimamme pätevyyden mukaan seuraavasti (Laskelma on esimerkki, ja kyseessä on Unituote I (kotikäynti ja peruspalvelut)

Pätevyystaso III 80 € brto / tyytyväinen asiakas
Pätevyystaso II 90 € brto / tyytyväinen asiakas
Pätevyystaso I 100 € brto / tyytyväinen asiakas
Maksu tapahtuu asiakaspalautteen mukaan. Henkilökohtainen kokemus tästä tehtävästä nostaa pätevyystasoa.

Lisät ; asiakkaan kanssa sovitut matkakorvaukset muut alaan liittyvät ansaintamahdollisuudet
(keskimäärin aikaa kuluu yhden asiakkaan parissa 4 – 6 tuntia. Jos teet työtä ainoastaan lisätyönä, ilman suurta vaivaa voit tehdä ainakin 5 unikäyntiä viikossa)

Rekrytointiprosessin eteneminen :

1. lähetä hakemus suosituksineen, ja CV
2. arvioimme hakemuksen 7 päivän kuluessa
3. otamme yhteyttä suosittelijoihisi
4. suoritamme puhelinhaastattelun. Jos pätevyytesi tehtävään on soveltuva
5. suoritamme henkilökohtaisen haastattelun
6. valitsemme hakijat koulutukseen
7. jokaisen em. kohdan jälkeen arvioimme, mitä sinun tulisi tehdä parantaaksesi potetenssiasi saavuttaaksesi seuraavan portaan

HUOM !
Unihoitajan koulutus on maksullinen, hinta 200 € + ALV 22 %. Koulutus pitää sisällään puolen päivän luennon, käytännön harjoitukset, pakollisen kotikäyntiin osallistumisen, ja jälkimentoroinnin. Asiakkaan tyytyväisyystodituksen suoritetusta työstäsi
Koulutusmaksu ei sisällä mahdollisia matkakuluja asuinpaikaltasi, tai yöpymisiä asiakkaan luona.
Koulutus on intensiivinen, siksi pyrimme arvioimaan pätevyytesi ja halukkuutesi tehtävään huolella.

Tämä tehtävä on erittäin palkitsevaa. Jos kiinnostuit, laita hakemus ensitilassa. Jos haluat lisätietoja, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Käy tutustumassa yritykseen sen kotisivuilla.

www.tuutulaulu.fi/index.htm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 19:44

Täytyy harkita alan vaihdosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 18:24

Kyllähän se kiva olisi olla tuutulaulujen laulaja vieressä. Pelkään vain sitä koeaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:28

Asiakkaaksi voisin harkitakin ryhtyväni.
Minnoilla vain olisi turhan pitkä matka peittelemään ja laulamaan tuutulaulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:22

onhan heillä oma seurakin, unihoitajilla:
unihoitajat.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:54

Mistähän nyt on kysymys.

Ollaankohan taas rakentamassa toteutumattomia unelmia.

Tuntuu kuin jollain olisi ketunhäntä kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 20:15

Meillä sairaala järjestää unikouluja huonosti nukkuville lapsille, taidan luottaa heidän ammattitaitoonsa enemmän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 12:38

Minkään sortin hoitajaksi en ole koskaan halunnut, ei kiinnosta tuonkaan firman mainos.
Ei tainnut sittenkään olla, oletin että on jonkun uuden vuodetyypin valmistajan mainos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:16

Pitäisköhän vaihtaa alaa? No ei ehkä kuitenkaan. kaikkea sitä keksitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:21

Taitaa tulla alanvaihdos :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 19:59

Eipä taida näin virkusta olla edes unihoitajaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:21

Olisitpa pyytänyt hieman aiemmin. Ehdin juuri äskettäin allekirjoittamaan työsopumuksen patjatehtaan kanssa jonne pääsin koemakaajaksi. Yötyö ja lisät hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 23:20

Visihan olla ihan mukavaa hommaa..mutta jääköön haveeksi..