"Väärennöslääkäri"kärähti,tunnusti ja nyt käräjäoikeudessa,kaikkea ei voi tehdä,eihän?

www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...sesta.html

Avainsanat: reseptin väärennös

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 16:09

Eikö tuon nimistä lääkettä saa muutenkin ostaa vapaasti. Panacod jotenkin nimi tuttu.Kaikki lääkkeet on huumeita .Mutta että Olli olisi tuon takana. Mitähän mahtoi tuumia ja mielessään miettiä.Aikoihin eletty. Eikö ne koita tuota yhtä huumeta vapaammaksi mitä viljellään jo Suomessakin, metsiä myöden.
Tuo kaunis koti kasvi. Kerran tuli keskustelua siitä että ottaa säryt hyvin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 17:40

En ole koskaan pitänyt Olli Saarelasta, taitaa olla ketkujen ketju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:15

Tämän diagnoosin osaisin minäkin tehdä.

Tutkittuaan sairaan munkin lääkäri ilmoitti apotille:
- Ei mitään vakavaa. Parissa viikossa hän on taas polvillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:28

Panacod on reseptilääke, Panadol ei.
Panacodissa on hivenen verran jotain voimakkaampaa ainetta.
Olen käyttänyt satoja tabletteja, enkä ole vielä orjaksi tullut.
Nyt käytän paljon vahvempia opiodeja kipuihini, mutta väärentämään en meisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:35

Panacodissa on 500mg parasetamolia ja 30mg kodeiinia.
Veikkaanpa, että Olli on määrännyt itselleen ne poretabletteina. Menee päähän kuin metrin halko, kun tarpeeksi monta ottaa.
Erinomainen lääke iskiakseen ja muihin hermosärkyihin.
Lennolla minulla on noita aina varalla, ettei tarvitse tuskissaan istuskella, jos alkaa selkäkivut vaivaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:31

Mihin koira karvoistaan pääsee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:34

Kunnon reseptidroppia yritti saada ja melkoisen ison annoksen vielä kerralla. Ollin oppivuodet rötösten teillä vaan jatkuvat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 08:38

Taannoin "herra tohtori" asioi samassa Yliopiston apteekissa, viipyi pitkään tiskillä., jonkinlainen neuvontashow oli meneillään.Muuta en osaa sanoa asiasta enkä aineiden käytöstään.
Panacod ja Panadol ovat eri asioita, jälkimmäistä saa vapaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:17

Panacodit ovat melkoisia lääkkeitä monine sivuvaikutuksineen. olli saarela on nyt kyllä lähtenyt ihan väärälle polulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 20:36

Niinhän tuo näkyi tehneen luin myös tuon jutun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:19

Mitähän hän luulee niistä kostuvansa. Olen syönyt yli kymmenen vuotta ao. lääkettä hermokipuun, ei niihin tule riippuvaiseksi, eikä ne mitään autuutta tuo - päinvastoin. Niistä tulee niin huono olo, että sanonkin aina että se melankoolinen rapula minkä ne aiheuttavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 19:43

Melkoinen koijari.