Tunnistamaton uusi eläinlaji, oletkos huomannut ?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...53368.html

mielestäni söpö!
Kaikkea tuo luonto teettää!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 21:13

Näin sen ja mietin miten monen eläimen geenejä siitä löytyy. Omalla tavallaan herttaisen ruma.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 12:43

aika hauskannäköinen veijari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 13:19

Varmaan selvinnee aikanaan mikä tämäkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 14:07

Olisiko jokin puoliapina laji kyseessä? Ja näyttää nuorelta yksilöltä.Toivottavasti löytyy kaveri tälle otukselle : ) Ja mieluusti monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 14:34

Söötin näköönen kaveri. Mikähän mahtaa olla ? kai sille viä nimikin keksitään ja rotu myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 15:02

Pieni söpöläinen. Luontoäiti on taas yllättänyt.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 15:44

Suloinen pikkuinen,näyttää aralta yöeläimeltä,kunhan pimeä valtaa maan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:17

Joku sekoitus apinasta ja pesukarhusta kenties. Mutta hauskan näköinen otus. Lemmikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 17:08

Suloinen otus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 17:34

Kaikkea se luonto teettää, aika söpöläinen otus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:44

Kiva kun tallusteleisi vastaan aamulenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 19:16

Ihmeiden aika ei olekkaan näköjään ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 21:59

Aika kiva apinaksi-

Tässä myös erikoinen otus. Aika ajoin merivirtojen mukana rannalle päätyy vaikka millaisia otuksia. Yleensä eläimet ovatkin osittain mädäntyneet sekä niiden mahdollinen karvapeite on poistunut. Tästä syystä eläimen tunnistaminen onkin erittäin hankalaa.

Tällä kertaa kävelyllä olleet Nick ja Margaret löysivät rannalle huuhtoutuneen "merihirviön". Kuvien perusteella on äärimmäisen hankalaa tunnistaa tätä otusta. Yksi veikkaus on, että otus voisi olla delfiini. Silminnäkijöiden mukaan otuksella on pituutta noin 30 jalkaa eli 9 metriä.

www.paranormaali.com/index.p...ukana-r177

Eräs merkittävä "merihirviö" löytö tehtiin huhtikuun 25. päivänä 1977. Tuolloin japanilainen kalastaja-alus sai saaliikseen valtavan kokoisen ruhon. Kalastajat pyydystivät otuksen verkkoon ollessaan troolaamassa makrillia Uuden-Seelannin rannikon edustalla. Täysin varmaa kuitenkin oli, että ruho ei ollut sen paremmin kala kuin valaskaan. Eikä otus ollut myöskään mielikuvituksen tuotetta, sillä se painoi noin 1800 kiloa, oli pituudeltaan 9,7 metriä ja sen näki koko 18-henkinen miehistö. Lisää tuosta tapauksesta löydät täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 13:48

Nätti kuin mikä. Saiskohan tuota lemmikiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 20:19

Voi kuinka söpö! Lieköhän kiltin sorttinen kaver?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 19:25

Suloinen.