Mikä ja missä on uusi Korundi ja mitä siellä tehdään?

Avainsanat: uusi rakennus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 15:24

Rovaniemi, tairetta taetaavat tehä?
www.korundi.fi/suomeksi.iw3 b
Kultuur huussi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 16:34

www.varjojenkirja.com/kaupat/40.html

Torikeskus on Seinäjoen kaupungissa sijaitseva ostoskeskus

ja siellä Korundi liike!

fi.wikipedia.org/wiki/Torikeskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 18:19

Kulttuuritalo Korundin toiminnan ytimen muodostaa kaksi kansallisesti merkittävää ja kansainvälisesti kiinnostavaa taideorganisaatiota: Lapin kamariorkesteri ja Rovaniemen taidemuseo. Talon tiloja vuokrataan myös muille toimijoille esimerkiksi erilaisten tapahtumien järjestämiseen.

www.korundi.fi

Lähteet:
www.korundi.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 20:18

enpä ole vielä ehtinyt Rovaniemelle uutuutta katsomaan, ja saattaa jäädä Roin reissu näillä näkymin ensi kevääseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 20:39

Rovaniemellä sijaitseva kulttuuritalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 22:23

Korundi kulttuurirakennus on rakennettu vanhaan teollisuusrakennukseen ja tiloissa sijaitsee myös Rovaniemen taidemuseo.

Korundi sai nimensä nimikilpailussa, jonka voitti rovaniemeläisen Einerakel Puljun ehdotus. Korundi on Lapin maaperässä esiintyvä mineraali ja muun muassa rubiini ja safiiri kuuluvat samaan korundi-ryhmään. Korundiin saadaan hiottaessa tähti-ilmiö ja tästä syystä Lapin korundeja kutsutaan myös Lapin tähdiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 06:32

Kiitos tiedoista napsuille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:09

Kaksi laitapuolen kulkijaa ihmetteli mitä kulttuuri on?

- En tiedä mitä kulttuuri on, liekö taidetta.

- En minä sitä koskaan ole ainakaan juonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:28

Katsos kun äsken juuri eilen luin siitä kulttuurikeskuksesta ja vieläpä tänään muistin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 15:04

En tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:32

Kiitos valistuksesta, jospa joskus poikkeaisi kun sinne suuntaan auton keula kääntyy.