Mikä on pienin saamasi kala?

Olin heinäkuussa Lapissa kalassa ja sain kalan, mutta se oli niin pieni, että minun piti hakea neljä lappalaista heittämään kala takaisin veteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 09:49

Kyllä se oli niin pieni ,huusin tuokaa kunnon suurennuslasi, että saan tämän irti koukusta ,vaikka oli ennestään silmälasitkin.Oli nutiainen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 23:59

Joutihan tuo mennäkin. Ei tuollaisesta sintistä ole soppakalaksi. XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 00:45

Parin, kolmen tulitikun kokoisia siloneuloja nousi kerran verkolla.
www.luontoportti.com/suomi/f.../siloneula
Ei ollut paljon syötävää niissäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 00:46

Yksi miljoonasta miljoonakalasta piti kerran pyydystää akvaariosta,kun se oli sairastunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 02:06

Maailman pienin: www.tiede.fi/uutiset/2377/pi...ein_pienin
www.luontoportti.com/suomi/f...sarmaneula
Olisko tuo ollut Liejutokko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 09:28

Valekala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:46

Taitaa olla niin pieni, että oli vain kuvitelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:58

Taitaa olla nuo kultakalan kalanpoikaset jotka vuosi kymmeniä sitten syntyivät akvaariooni...
Mutta en niitä onkinut mutta kupilla niitä nostelin ja laskin kuinka monta niitä oli 1197 oli mutta muutama vaan jäi henkiin... yhdestä tuli harvinainen yksilö tuli hopean värinen huntupyrtö yksi liike osti sen minula pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 11:31

En kalasta kaloja lainkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 13:42

Kaloja en ole juurikaan kalastanut, muunlaista kalastelua harrastan kyllä, esimerkkinä tietojen kalastelu. Se onnistuu aika hyvin kun tarkemmin ajattelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 14:01

Se oli pikkuruistakin pienempi sintti..josta tulee aina mieleen eräs kalajuttu..kerron joskus toiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 18:10

Semmoinen kivinilkka se taisi olla...Pikkuinen piikki : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 17:57

Kalareissulta kotiin tullessani. Bussissa rahastaja myi vieressäni olleelle kalalle lastenlipun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:58

Joku ahvenensintti mato-ongella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:15

Minun oli puolestaan niin pieni, etten erottanut sitä koukusta, joten heitin takaisin.