Sataa sataa sataa! ...ja säätiedotus lupasi lisää sateita.Huomen aamulla taas mukava lähteä pyörällä töihin klo 7:ään sateessa.

Onko muita polkupyörällä lähtijöitä aamulla klo 6.30 ?
Itse ajan pyörällä kesät ja talvet.Talvella mukavasti kunnolla herää kun lähdet ajamaan, varsinkin jos sattuu olemaan pakkasta n.-20 - 25 astetta !!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 09:53

Aivan mahtava kuulla että joku menee pyörällä töihin. Huomaat vanhempa se hyvän vaikutuksen .Ei huono asia lainkaan.Säännöllistä hyvinvointia ja terveyttä.Olen ikäni ollut hyötyliikkuja.

Kysyjän kommentti

Hei ! sinulta asiallinen ja kannustava vastaus.Hyvää syksyn jatkoa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 00:55

Sinä olet pirteä, kun pyörällä kuljet läpi vuoden.
Minulla olisi uusi pyörä, mutta kun siihen sai kaupan päälle auton, vai oliko se toisinpäin, en enää muista, mutta autolla ajelen.
Työn iloa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 08:26

Hyvä että on töitä! Yli 20 vuoteen en ole tarvinnut lähteä töihin, sillä yritin kotoa käsin.
Sitä ennen kyllä polkaisin 20km:n matkan maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina töihin pyörallä. Ne jäljelle jääneet viikon kaksi työpäivää kävin autolla. Jouduin ostamaan polkupyöräradion kun en ehtinyt aamu-uutisia kotona kuunnella. Se on vieläkin soiva peli.

Lisätty: 21.09.2011 - 16:01

Lisäyksenä matka oli 20 km per sivu eli 40km päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 09:26

Meilläpä paistelee aurinko, tosin sadettakin lupasivat tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:48

Ei sada eikä ole moista meininkiäkään, ihan leuto syyssää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:49

Kyllä täällä maalla on paljon pyöräilijöitä aamusella töihin, satoi tai paistoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 11:28

Kesällä tuli fillaroitua työmatkat 20 km/pvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 13:25

Luulen ettei pääkaupunkiseudulla satanut aamusella,aina ei voi säätiedotuksiin"luottaa"niin satavarmasti;Se on niinku horoskooppi sanoo,huomenna saat kirjeen taikka et...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 14:06

Huomenta vaan. Heräsin tässä äskettäin yövuoron jäljiltä ja aamupäivän oli kuulema paistanut aurinko. Nyt on sitten pilvessä ja vettä ropottelee tasaiseen tahtiin. Ei viitsi lähteä pyörälenkille. Kaipa se jonain päivänä vielä aurinkokin paistelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 21:31

Olet todella reipas,kun poljet koko vuoden..Itse poljin tänään pyörällä 15km..oli pientä sadetta,mutta ei menoa haitannut..sadevehkeet suojana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:43

Sadeaamuina ajaa hurautan autolla töihin, vain poutasäällä pyöräilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:13

Ei ole polkupyörä ollut käytössä aikoihin. Enkä joudu noin aikaisin lähtemään liikenteeseen.