Tässä jokunen motto, sopiiko sinuun ?

En pese ikkunoitani, koska
- Rakastan lintuja, enkä halua, että ne lentävät päin heijastavaa
ikkunaa ja ehkä vahingoittuvat.

En puunaa lattioita, koska
- Pelkään, että joku ystävistäni liukastuu ja satuttaa itsensä, sitten
minulle tulisi kamalan syyllinen olo. (Ja voisin itsekin liukastua.)

En häiritse pölyvillakoiria, koska
- Ne ovat tosi hyvää seuraa, olen antanut niille nimetkin ja ne
kuuntelevat kaikkea, mitä sanon.

En häiritse hämähäkkejä verkoissaan, koska
- Pitäähän eläimilläkin olla koti.

En kevätsiivoa, koska
- Pidän kaikista vuodenajoista, enkä halua, että muut tulisivat
mustasukkaisiksi.

En kisko rikkaruohoja puutarhasta siksi, että
- En halua loukata Jumalaa. Hän on tosi taitava suunnittelija!

En laita vierailleni gourmet-illallisia, koska
- En halua, että ystäväni joutuisivat pähkäilemään, mitä laittaa
minulle, kun olen kyläilemässä heidän luonaan.

En silitä, koska
- Olen päättänyt uskoa vaatevalmistajia, jotka väittävät, että heidän
vaatteitaan ei tarvitse silittää.

En ota stressiä mistään, koska
- Stressatut ihmiset kuolevat nuorina - minä haluan pysytellä hengissä
ja tulla ryppyiseksi ja likaiseksi vanhaksi akaksi.

Muista - Puhdas talo on merkki, että tietokone on rikki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2011 - 00:54

Sopii,mutten kehtaa kertoa kuinka monta...tietsika voi hyvin!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

Kyllä noita mottoja minultakin löytyy useampikin riippuu päivistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 22:43

Olen hengeltäni luonnonsuojelija ja rakastan kaikkia eläimmiä ja lintuja, enkä halua, että ne lentävät päin heijastavaa ikkunaa ja ehkä vahingoittuvat.....silti pesen kyllä ikkunatkin.....

Inarin vanhoissa metsissä oli alkanut metsätyöt. Luonnonsuojelijat asiasta kuultuaan kiirehtivät paikalle ja kiipesivät puihin estääkseen työt. Yhden tytön voimat ehtyivät ja hän valui puunrunkoa myöten alas jolloin tikku meni pimppiin! Huuto oli kova siispä toiset luonnonsuojelijat lähtivät tyttöä viemään Inarin terveyskeskukseen. Potilas pääsi lääkärin luo ja lääkäri tutki tapauksen. "Onpas käynyt ikävästi" totesi lääkäri ja lupasi palata takaisin hetken kuluttua. Aika kului ja kului ja tyttö makasi tuskissaan hoitopöydällä. Viimein lääkäri palasi ja poisti tikun jolloin kipu helpotti. Sitten tyttö rupesi tivaamaan lääkäriltä miksi siinä kesti niin kauan? "Kyllä sinun luonnonsuojelijana pitäisi tietää, että lahopuun poisto virkistysalueelta vaatii Ympäristöministeriön luvan" ,vastasi lääkäri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 23:08

Olipa hienoja mottoja. Kyllähän noista muutama sopii minullekin kuten ikkunanpesu, rikkaruohojen nyppiminen ja turhan stressin välttäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 01:16

Kaikkia vuorollaan vaihtelevalla frekvenssillä.
Vieraat vien kyllä ihan oikeasti ulos syömään, eikä tietokonetta vaivaa kuin sökö akku, mutta koneessa, kuten ihmisessäkin on paljon turhia osia, kuten akku, perna josta voi vaikka tehdä muusia ja monta muuta, joten ei haittaa.
Aamulla kannattaa herätellä kummatkin vikasietotilaan, niin pienet häröt eivät haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 09:25

Voi, voi, aika moni kolahtaa, en kehtaa kertoa mitkä kaikki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:12

Kyllä monikin sopii minulle ,mennäämpä asia kerrallaan.
Tottahan pesen helposti ikkunat että näen ulos mitä siellä tapahtuu.Mulla ikkunan edessä roikkuu koriste ,mikä suojaa lintuja lentämästä lasiin.
Villaroiria vihaan, imuri on hyvä syömäri.
Hämähäkkin on hyötyelän kotonakin. Annan melkein sen mennä jos näen.
Keväisin tartun kiivaasti siivoukseen.En voi katsella sivusta.
Kyllä on Jumala ihme suunnittelija, siitä kiitos hänelle. Mutta satoa en saa jos jätän rikkakasvit viljely palstalleni.Hakkaan kuokalla ja käsin riivin minkä kerkiän.
Ystäville ei liikaa pidä tajota jäävät pian asumaa eikä ymmärrä lähteä pois. KYllä kaffet keitän.
Stressi on sellainen mitä kannattaa vältää kaikin mahdollisin keinoin. Tuppaa hiipimään helposti.
Ilmankos meillä epäkunnossa tää iankaikkinen ,hidas vekotin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:51

Lattian puunaus ja rikkaruohojen nyppiminen sopinee minun olemukseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 11:27

Tämä on aivan suustani: En silitä, koska
- Olen päättänyt uskoa vaatevalmistajia, jotka väittävät, että heidän vaatteitaan ei tarvitse silittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 14:11

Kyllä mie vaan pesen ikkunat..pitäis muuten taas aloittaa ja villakoiria jahtaan ainakin kerran viikossa.
Kitken puutarhaa ja stressikin vaivaa silloin tällöin. Lisäksi rakastan vaatteiden silittämistä.
Niin, että mikäs se kysymys olikaan? Kaikesta huolimatta rakastan lintuja, muita eläimiä, paitsi en nyt Väiskiä enkä Viiviä. Äh, heräsin juuri äsken ja aivot seilaavat vielä unien maailmassa...sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:25

hämähäkit saa kyytiä, muuten ihan varteenotettava ohjeistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:39

Moni osuu kohdalle. Hih, hih!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 17:57

viimenen on melkos osuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 09:44

Kyllä moni osuu noista kohdalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:18

Oikein hyviä mottoja kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:11

Villakoiramotto oli erittäin hyvän kuuloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:47

En ota stressiä mistään, koska
- Stressatut ihmiset kuolevat nuorina - minä haluan pysytellä hengissä
ja tulla ryppyiseksi ja likaiseksi vanhaksi akaksi.