Saako Pappa / Mummo pilettää

Kyllä leikitään (laivanlastausta) siitä on pilettäminen kaukana.
Mutta jos eletäisiin Papan &mummon aikaa.
Papalla olisi se rippipuku ja pullo "Tietoa" hihassa. Tytöt olisivat kukka lenigissä ja sillei.
Olen aikoinani 72 luvulla keksinyt KIRPPUTORIN silloin minulle sanotiin suorassa lähetyksessä että kuka haluaisi toisten vanhoja rojuja Markkinoin myös hotelleille järjestää minun kehittämiä perhe kilpailuja joista he olisivat saaneet hotelli tuloja. Se oli silloin nyt on Selviytyjät joka oli minun ideani (suomessa)
Nyt ideani olisi Pappa/Mummo Baari
Sinne saisi tuoba omia muistojaan. Tavaroina /juttuina siellä ei pidettäisi pappana Tai kuka olisi kovempi Mummo.

Lisätty: 20.09.2011 - 16:15

Pappa7Mummo baari puuttuu ? Tarvitaan palvelua (Rahaa on).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2011 - 18:11

saahan sitä bilettää niin vanhaksi ku kroppa kestää ;D saattaa jopa parantaa kuntoa tai ainakin virkistää kun tulee välillä irroteltua maltillisesti, olettaen että alkoholia nautitaan kohtuudella tai ei ollenkaan eikä ainakaan lääkkeiden kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 17:48

Varmaa kivalle mummopaikalle tilausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 18:47

Minä aion ainakin bilettää niin, että helmat hulmuavat. Miksi tähän pitäisi olla ikärajoitus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:28

Kyllä,niiden on pakko bilettää muuetn ei kestä tätä eloa.Show must go on!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:29

Aivan varmasti saa bilettää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:32

Kyllä nykymummot ja vaarit osaa ja haluaa bilettää. Mummo-vaari-baari saisi varmaan nuorison kadehtimaan ikäihmisten menoa ja meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:07

Eihän siihen bilettämiseen ole mitään ikä rajoitusta.Bilettäkööt mummit ja papat kuntonsa mukaan ,niin paljon kun jaksavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:16

Totta kai saa bilettää, kyllä heillekin kuuluu rentoutuminen...
Ei vain olla kotosalla ihmettelemässä...

Turussa yritettiin kerran iäkkäille ( ikäraja 50+) ravintolaa kuoli sauhuunsa hetken päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:17

Meitin mummo ja pappa on niin liikkuvia tapauksia,että harvemmin niitä kotona näkee!Onneksi ovat kutakuinkin terveitä, että pääsevät liikkumaan...Jos eivät ole mökillä, niin sitten jossakin reissussa, niinkuin nytkin Inarissa kalastelemassa.Ja alkuvuodesta sitten taas etelään...Poikani 16 vee saa onnekseen matkata aina heidän mukanaan, kun se on mahdollista.

Olen oikeastaan aika ylpeä omista vanhemmistani ja pitäisi kyllä useammin se muistaa heillekin mainita.Niin että joo.Saavathan he bilettää, jos siltä tuntuu.Aikuiset ja täysi ikäiset ihmiset :) Baari idea ei sekään ollenkaan huono!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:32

Muista bilettää ajallaan
Jos ensimmäiset elinvuodet ovat kehityksemme kannalta ratkaisevia, niin miksi emme muista noista vuosista mitään? Harva muistaa mitään elämästään ennen neljättä elinvuotta. Monet alkavat muistaa vasta kuuden-seitsemän ikävuoden jälkeen olleita tapahtumia ja tunnelmia.
Miksi emme siis bilettäisi.....???????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 20:50

Minusta nykyajan papat ja mummot osaa pitää hauskaa ja ymmärtää elää vielä ikä ihmisenäkin.
Meneevät ja tuleevat ,sinne tänne, mihin mieli vie. Kunhan on terveyttä vielä.Ei iällä sillee ole mitään rajoittavaa tekijää. Terveys kaikkein tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 04:43

Kyllä ne mummot ja vaarit osaavat laulaa, juoda viiniä ja tanssia.
Viimeksi illalla näin sen omin silmin, kun kurkkasin iltakävelyllä Sinisen Kodin ovesta sisään. Piti tulla takaperin pois, että en olisi jäänyt jalkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 10:41

Kyllä niillä saisi olla vapaalippu ji pilettämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:29

Ei muuta kuin tuumasta toimeen. Pilettää saa miten haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:21

kaikki saa pilettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 20:03

Oletpa sinä monitoiminen mies. Varmasti saisi kannatusta ja biletystä riittää jos on finyylejä millä soitetaan tahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:44

Ilman muuta.