Seuraatko tosi-Tv-ohjelmia kuten Diili, Maajussille morsian ja Tanssii tähtien kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:23

Maajussian morstainta katsoin eilen aloitusjakson, diili jäi katsomatta eikä tanssitkaan järin kiinnosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 12:25

Ainoa, jota voisin seurata on Tanssii tähtien kanssa, sillä tanssi on suursuosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:30

kyllä .. jos vaan ajat passaa .. nyt aloin taas katsomaan just tuota diiliä ja sitä US ja A diiliäkin seurasin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:31

TTK:ta tulee seurattua, kun tv on silloin varattu sille muiden toimesta.
Mukava ohjelma se on, ei siinä mitään. Joskus kyllä vähän pikakelataan haastatteluja ja tietysti mainokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:54

En niistä oikein mitään , kun en kastele tv:tä ollenkaan.
Meni entinen digiboksi rikki ja sitten luovuttiin koko katselusta.
Jää aikaa muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:58

Tanssii tähtien kanssa noista vaihtoehdoista ainoastaan...

Diili typerää matkimista Harkimolta täysin ( Donald parempi) ... ei kiinnosta...

Maajussille morsian turhaa enää tulla katsojat todella harvassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:58

En seuraile minkäänlaisia tosi-tv-ohjelmia kuin vahinkossa tv: n ollessa päällä muiden kuin itseni tahdosta tosi-tv:tä lähettämällä kanavalla. Minusta niissä on mukana liikaa tapahtumien vääristelyä niitä jälkikätteen kojailemalla, tai etukäteen sopimalla mitä tähdet niissä kulloinkin tositeeveilevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:05

Ainoa, jota olen katsonut joskus on tuo Tanssii tähtien kanssa ja sitä katsoin kertaalleen silloin, kun Kanki-Kaikkosesta kohuttiin niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:05

TTKta aion katsella,kunhan se alkaa,Diiliä toisinaan,mutta maajussit ihan paitsiossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:10

Täytyy maajussin morsiainta katsoa uteliaana. Siinä kauniita paikkoja luonnossa.Tanssii tähhtiin myös pitää katsataa. Diiliä en seuraa kun siinä on suunsoittaja. En pidä siitä.
Tanskalaista maajussia katson siinä ihana mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:21

Maajussin morsianta taitaa tulla seurattua, kun siinä on yksi keiteleläinen ja myöskin poika naapurikunnasta, Pielavedeltä. Pidän ohjelmasta sen vuoksi, kun siinä ei haukuta, ei mollata eikä irvailla kenellekään. Siitä syystä en katso esim. diiliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:14

Vain tansii tahtien kanssa sen katson, en muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:25

Tanssii tähtien kanssa sarjaa seuraan , jos työvuoroiltani niin voin tehdä.Muille en suo ajatustakaan.Ei iske!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:22

En seuraa ko. ohjelmia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:23

En katso tuollaisia ohjelmia ollenkaan, eivät ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:41

Seuraan diilia ..en muita.e ivät ole minun juttujani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:26

oi voi, ei voisis vähempää kiinnostaa. ei niin paljoa turhaa aikaa ole mulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 22:36

Ainoastaan Hjalliksen Diiliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:13

Tuota tanssijuttua toisinaan katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:41

Diilin jätän väliin, nuo muut aion katsoa.