Asioitko mieluummin pienissä liikkeissä vai isoissa marketeissa, joista saa kaiken kerralla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:31

Riippuu siitä, mitä olen ostamassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 12:31

Kyllä tulee marketeissa juostua, mutta jos jotain erikoista haen niin sitten erikoismyymälään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:03

Ainoastaan pikkumymälöissä,koska marketit on keskustasta(Hki) kaukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:06

Käyn asioimassa sekä suurissa marketeissa, että pienissä erikoismyymälöissä ihan sen mukaan kummasta tiedän saavani hakemani tuotteet, tai millä fiiliksellä satun ostosmatkoillani olemaan. Jos minua ei kiinnosta jutella erikoisliikeiden myyjien kanssa vaan haluan valita ostokseni rauhassa isekseni menen marketteihin . Siloin taas kun kaipaan hyvää, ja asiantuntevaa palvelua käytän pieniä liikeitä ostopaikkanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:14

Minä tykkään pienestä kaupasta pääsee pian ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:24

Kaikki minulle heti kerralla samasta paikasta..tai melkein. Pienistä puodeista tykkään, mutta täällä niitä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:51

Tällä hetkellä maailman suurimmassa primassa,kaukki löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:18

Keskikokoinen on paras, löydän sieltä jotain. Iso vie voimat jo kun ovelta katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:53

Pienistä pidän.. sitten kyllä isommistakin, kun on potkulauta tai sähköskootteri käytettävissä hehtaarihalleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:07

Pieniä kivijalkakauppoja ei nykyisin enää valitettavasti ole, joten asioin isossa ruokakaupassa, josta saan kaiken. Marketit ovat kaukana, joten niissä ei tule asioitua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:19

Asun kauppakeskuksen vieressä, joten se on lähin "maitokauppani".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:40

Minä asioin mielummin pienessä likkeessä,kuin isoissa suurmarketissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 13:20

Asioin eräässä tavaratalossa useimmiten, harvoin tulee muualle mentyä. En pidä kaupasta toiseen juoskemisesta ja saman katon alta löytyy kaikki aina kirjoista ruokaan ja kaikki siltä väliltä. Arvostan myös laatua ja palvelua.
Oudoissa hehtaarihalleista tulee käytyä kun liikkuu jossain kotikaupungin ulkopuolella. Niistä ei kyllä löydä mitään ja alkaa palelemaan ennenkuin on etsimänsä löytänyt, ei ole ketään jolta edes kysyä. Niitä vältän kuin tautia!
Tavaratalo ei ole sama kuin market, eli löytyy vaihtoehtoja muitakin kuin pikkuliike ja market.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:08

Pikkukauppojen vakituinen asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 18:30

ruoka on ihan sama mistä ostaa kunhan ei ole ryöstöhinnat, kaikki muut isoista, mutta ei siksi että sieltä saa kaiken, vaan siksi että pienten kauppojen myyjät hyökkäävät kysymään "voinko auttaa" ja ei siinä mitään, hyvä vain, kunhan ymmärtävät antaa asiakkaan olla rauhassa jos saavat vastaukseksi "katselen mieluummin itse" eivätkä ala väkisin esittelemään uusinta syysmuotia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:36

Isoissa marketeissa, niistä todellakin löytää enemmän kuin pienistä liikkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:25

Inhoan isoja liikeitä..mielummin pienemmissä liikkeissä asioin.