Mokkulaa hankkimassa. Miltä firmalta kannattaisi ostaa, DNA, Sonera, Elisa, Saunalahti?

Millaisia kokemuksia teillä on ja paljonko maksatte kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:32

meillä Soneran mokkula ja hinta 23.50/2kk, kahden vuoden sopimuksella. Kohtuullisesti toimii, ei mikään raketti mutta mihinkäs kiire tässä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 12:19

Tutustu ensin alueesi kuuluvuusaluekarttoihin, jotka löydät täältä; www.nettidiileri.com/helpdes...messa.html
Goolettamalla löytää erilaisia keskusteluja, mutta niissä tuppaa mennä aina riitelyksi; keskustelu.suomi24.fi/node/9727237
Minulla on Saunalahti, mutta ihan toisella puolella Suomea.
Pyydä jos saisit kokeiltavaksi, niin saisit varmuuden toimiiko se alueellasi. Jos laite sinä aikana vähänkään tökkii, niin vie pois ja hae joku toinen. Pätkivällä / hitaalla yhteydellä menee hermot.

Lisätty: 20.09.2011 - 14:00

Elisa ja Saunalahti toimivat samassa verkossa, joten niillä ei ole eroa. Jos eroa on, se johtuu laitteista, mokkulasta tai jostain muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:33

tänään asennettiin just saunalahti .. ja hyvin pelaa molemmat .. eli laajakaista ja mokkula .. meillä on valvontakamerat ja nekin ovat teräväpiirtoa .. jotta nyt ainakin olen tyytyväinen tähän saunalahteen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:00

Saunalahtea on ainakin meidän perhepiirissä eniten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:25

Meiltä löytyy Sonera, Elisa ja Saunalahti. Jostain syystä kaksi ensimmäistä pelaa hiukka paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:20

Saunalahti toimii minulla hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:18

Osta vaikka huihai; mokkula.info/mokkulat/huawei...b-modeemi/
Mikä liittymä hänellä nyt on kun verkossa makaa?

Soneran kuuluvuuskartta; www.sonera.fi/asiakastuki/pu...vuuskartta

Eikö siellä kuulu ja ole halpoja ne itänaapurin yhteydet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 17:42

meillä saunalahti eikä ole huonoa sanottavaa. DNA:n asiakaspalvelu on varmaan Suomen huonointa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:18

Mokkulaa en ole testaillut, joten ei minkäänlaista kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:38

Suosittelen saunalahtea vaikka itselläni on sonera tällähetkellä.Minusta saunalahti on halvin ja paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 22:49

Älä hyvä ihminen ainakaan Dnaa hanki!!!! Sonera, Elisa ja Saunalahti, joka muuten käyttää Elisan verkkoa ovat mielestäni parhaat valinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 23:24

Jos Elisan (Saunalahti) verkko toimii siellä
Ihanne olisi, jos ensin ottaisi Prepaid paketin mokkulalla (39 €) ja kuukauden ilmaisen kokeilun jälkeen ottaisi siihen MobiililaajakaistaPaketin, mutta se ei ilmeisesti ole mahdollista ?
En tosin löytänyt mainintaa joka estäisi sen.
Minä ostin aikoinaan Elisasta tikun omakseni (taisi silloin maksaa 60 €) ja käytän siinä Saunalahti Prepaidiä, vain reissussa ollessani, koska kotona on kiinteä laajakaista.

Yritän tässä tiivistää nämä asiat: (tarkista tiedot ko. sivuilta)

Prepaid tai 24 kuukauden määräaikainen MobiililaajakaistaPaketti (mikä niistä sopii käyttötarkoitukseesi?)

Saunalahti Prepaid Tiedonsiirtopaketit ja Nettitikku E153
- Satunnaiseen käyttöön
saunalahti.fi/prepaid/mobiil...kaista.php
Koko paketin hinta vain 39 €
Paketti sisältää Nettitikun, Saunalahti Prepaid Mobiililaajakaista SIM-kortin ja käyttöohjeen suomeksi/englanniksi.
SIM-kortissa on automaattisesti käytössä veloitukseton tiedonsiirto kotimaassa 1 kk ajan aktivoinnista ja lisäksi 6 € alkusaldoa, joka on voimassa myös 1 kk ajan.
Veloituksettoman jakson jälkeen mobiililaajakaistan käyttö 1,50 €/Mt ja maks. 1,90 €/vrk. Silloin viikko = 7 x 1,90 €.
Lisää Saldoa liittymääsi voit ladata netissä täältä prepaid.oma.saunalahti.fi/public/
tai Otto.-automaatilla, R-Kioskilla, Elisa Shopitista tai esimerkiksi Prismasta.

- tai Säännöllisempään käyttöön
saunalahti.fi/prepaid/mobiil...aketit.php
Viikkopaketti (max. 4 Mbit/s.) hintaan 6,90 €
Kuukausipaketti 1 (max. 1 Mbit/s.) hintaan 19,80 €,
Kuukausipaketti 2 (max. 4 Mbit/s.) hintaan 29,80 €

MobiililaajakaistaPaketti Tyytyväisyystakuu
Saunalahden 24 kuukauden määräaikaisiin MobiililaajakaistaPaketti -sopimuksiin sisältyy 14 päivän tyytyväisyystakuu.
Uusi entistäkin edullisempi mobiililaajakaista ja Nettitikku E367 aina kaupan päälle!
Nyt MobiililaajakaistaPaketti Perus ja Nopsa
3 kk puoleen hintaan, säästösi jopa 20,85 €!
saunalahti.fi/gsm/mobiililaa...aketti.php

Hinnat 3G-palvelupaketin yhteydessä:
MobiililaajakaistaPaketti Perus: 9.90 €/kk
MobiililaajakaistaPaketti Nopsa: 13.90 €/kk

Voit ostaa laitteen myös kertamaksulla, alkaen 130.00 €. Tällöin maksat kuukausittain vain liittymän kuukausimaksuosuuden.
saunalahti.fi/puhelimet/puhe...ndsetmodel
Imatralaisen on syytä huomata:
Mikäli asut rajaseudulla, voit tilata liittymällesi ulkomaan GPRS-dataeston.

Saunalahti TuplaLaajakaista 10+Nopsa
Huippunopeat mobiili ja kiinteä laajakaista samassa paketissa!
Avaus 0 € Kuukausimaksu vain 28,90 €/kk
saunalahti.fi/internet/tupla...kaista.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:07

Soneralla tällä hetkellä kattavin verkko sekä kotimaassa, että ulkomailla. Asiakaspalvelu taas ei ole parasta luokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:35

Minulla on erittäin hyvin toimiva Sonera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:31

Ei ole kokemusta..mutta nyt sain minäkin vinkkejä..minkä voisi hankkia..