Mitä radiokanavaa eniten kuuntelet? Onko radio aina päällä taustamölynä vai kuunteletko sitä ihan "oikesti"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:34

Novaa kuuntelen silloin kun kuuntelen. Radio on aika vähän päällä, paitsi autossa aina.

Kysyjän kommentti

Novaa itsekin kuuntelen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 10:10

Lähinnä taustalla toisinaan,Radio Nostalgia äänessä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:25

Novaa, Iskelmäradiota ja monia muita. Musiikkia kuuntelen enimmäkseen, mutta myös muutakin jos on joku mielenkiintoinen asiaohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:04

Autossa kuuntelen Iskelmää, muulloin en juuri radiota avaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:45

Kuuntelen radiota hyvin harvoin. Joskus automatkoilla Groovea, koska sieltä tulee mieleistäni musiikkia. Kodissani ei ole "taustamelua" vaan jos haluan katsoa jonkun ohjelman keskityn siihen, samoin on musiikin laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:51

Mulla on niin outo ja vaihteleva musiikkimaku, ettei mikään kanava ole päässyt suosikkilistalleni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:52

Radio Aaltoa kuuntelen eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:03

Radio auki lähinnä ajomatkoilla, aamuisin kotona radio ohjelmoitu vain aamulla herättämään soitollaan. Joskus lauantai-iltapäivisin saatan kuunnelle kotona entisten nuorten sävellahjaa, nostalgia-mielessä sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:50

Ylen yksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:53

Autossa dorozhnoe radio. Läppäristä milloin mitäkin. Kotimaista tai ulkolaista radiokanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:55

Harvoin tuo radio auki viikonloppuisin ainoastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:30

En tiiä mikä on kanava tänne ei kaikkiedes kuulu. Mutta aina auki ja hyvää musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 14:59

Radio Suomi, tulee ainakin uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 15:30

Järviradiota ja radio deitä, samoin Ylen suomi kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 16:28

NRJ ja Voice soi useimmin taustamölynä,hyvän biisin tullessa saatan pysähtyä kuuntelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:14

Autoillessa kuuntelen SuomiPoppia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:35

En mitään radion kavavia tällähethellä.Radio on pysynyt visusti kiinni viimeaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 16:00

YLE Suomi / Turku on päällä kun radio on auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:26

Paraillaan soi selän takana Radio Suomi. Hyvin vähän kuuntelen radiota. Parina iltana viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:28

Kyllä radio on paljon auki..Kuuntelen aika paljon Radio Suomea..tykkään musiikista taustamusiikkina..ja tietysti uutiset kuulee useamman kerran päivässä.