Hyvä syy mennä naimisiin? www.iltalehti.fi/viihde/2011...5_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2011 - 14:37

EVVK

Kysyjän kommentti

Juurikin näin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 09:12

Joo... tulee mieleen että kuinkahan moni turhis sitä itse asiassa harrastaa pysyäkseen niin sanotusti pinnalla. Pääseehään sillä keinoin vaikkapa eduskuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:28

Ja kukaanhan ei sitten tätä hoksannut, että pitää ihan lehdessä TÄMÄKIN erikseen kertoa ja antaa se haastattelu...Voi hyvänen aika...Tulee mieleen, että tässä pidetään lukijaa aivan törppönä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:43

Tällaisten juttujen vuoksi en osta iltapäivälehtiä enkä paljon muitakaan, ei jaksa kiinnostaa toisten naimiset ja erot, ollaan me suomalaiset tosi pöljiä, kun annetaan lehtien kirjoitella tuollaisia juttuja, boikottiin kun laitettaisiin tuollaiset lehdet ja syyn tietäisivät, voisi tulla asiallisempia uutisia ja tärkeämpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:50

Just joo, jotenkin oli jo aavistettavissa liiton alussa, ettei liitto kauan vetele. Näitä turhaakin turhempia tyrkkyjulkkuja alkaa olla jo pilvin pimein ja en jaksa edes lukea noita juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:52

Aivan typerä temppu mennä vain naimisiin ,että saisi itselleen julkisuutta ja sitten hetken päästä ottavat avioeron.Pitäisi nyt tuon ikäiset ihmiset tietää miten käyttäytyä ja järkeä olla päässä,kun päättävät mennä naimisiin.Kulissiavioliitto ja oikeiden tunteiden kanssa ei ollut mitään tekemistä toistensa kanssa.Sietäisivät hävetä molemmat,eivät ole muuta kuin julkisuuden kipeitä molemmat.Iltasanomia ja iltalehteä en osta,vilkaisen ohi mennen netissä ,kun seuraan säätietoa.Ensimmäiseksi osui tämä uutinen silmääni ,kun menin iltalehden sivulle.Meitä on joka lähtöön...ja ollaan niin erilaisia...kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:59

Kyllä mummon tekisi nyt mieli päräyttää ruma sana kahdella kielellä.
On se meininkiä. että jaksavat veuhtoa. No saavat nimensä pinnalle, jos joku hullu
ottaisi vaikka telkkuun ohjelman juontajaksi.
Olen vihainen tälläisestä, enkä anna mitään arvoa kyseiselle pariskunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:02

Ei ne menneet sitten naimisiin,viimeksi olin ns.kuullut tulevista häistä.NÄIN paljosta TIEDOSTA sitä ihmislapsi jää joskus paitsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:28

Sitä kun ihminen on julkisuudenkipeä niin se teetättää vaikka mitä. Höpsistä töppöseen sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:42

Sarjassamme turhia julkkiksia, tarinaa en ole seurannut, kun en juuri iltapäivälehtiin kajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:38

No media temppuhan tuo jos mikä oli.. HUH HUH...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 13:35

Ihmiset on pimahtaneita, tekeevä ihanasta, herkästä ,kauniista, tunne asiasta,ihan pelleilyn .Joka on tärkeä yksityisyyttä koskeva rakkaus tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2011 - 15:58

Typerykset tekee typeryyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:24

Justiinsa juu, mutta miten eronnut nainen voi olla virallisesti sinkku, eikös hänen papereissaan tule lukemaan tämän jälkeen eronnut.