Miksi joihinkin asioihin ei koskaan kyllästy?

www.youtube.com/watch?v=6UfU...re=related
Lainaan taas fb-sanastoa vapaamuotoisesti "Se tunne aikoinaan elokuvissa".

Lisätty: 20.09.2011 - 12:07

Pappa, olin kerran Loirin konsertissa, jossa hän lauloi noita Eino Leino tulkintoja, eikä encoreista ollut tulla loppua. Hänet taputettiin lavalle seitsemän kertaa. Kahdeksannella hän ei enää laulanut.
Väki olisi kuunnellut kai vielä muutaman tunnin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 08:59

Kanttarellikastike, lihamureke ja potut maistuvat aina.

Musiikissa Eino Leinon Noicturne (Vesa-Matti Loiri).

www.youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 23:13

Tennikseen ei kyllästy koskaan, koska se on niin hauskaa, että sen täytyy olla syntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 23:34

www.youtube.com/watch?v=Fb-3...re=related

QUEEN-kuunteluun ei kyllästy koskaan,sillä Freddie M on/oli loistava artisti ❤

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 06:50

Asioihin, jotka tulee sydämen pohjasta...

Lisätty: 20.09.2011 - 17:54

musiikki: Scorpions
muu: wanhat autot ja esineet jne.
kaupungit: Berliini, ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 07:29

Minä en kyllästy matkailuun...ainakaan vielä moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 08:03

Kohta se on Aurinkorannikolla: www.heavens-above.com/orbit....amp;tz=EET

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:44

Sukan kutomiseen, sais äkkiä käpälän kuntoon, niin voisin jatkaa harrastustani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:50

Koiranpennun tuoksu, kun se palvoen katsoo sinua .... Auringon nousu,jossakin maassa, jossa lämpötila ei laske talvellakaan pakkaslukemiin... Hyvä kirja... Hyvin tehty musiikki.... Hyvin tehty ruoka.... Ihmisten katselu... Kauniit ja hyvin istuvat vaatteet ...Listaa voisi jatkaa loputtomiin...ELÄMÄ yleensä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:07

Lapseni tulo äitiä katsomaan. Hyvä hengellinen musiikki. Ja tietysti hyvät uutiset lähimmäisistä ja maailmankin hyvistä tapahtumista.

No jos ruoka laitetaan listalle, niin kyllä se on perumamuusi ja paistetut silakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:37

Matkailu ja tervajäätelö.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:28

Omaan aikaan, hiljaisuuteen ja rauhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:55

Lapsenlapset ja lapset....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 14:40

Puolisoon ja lapseen ei vaan kyllästy, niin ihania ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:17

Kun on vain niin älyttömän humoristinen - ja jälleen ajankohtainenkin:
www.youtube.com/watch?v=bC4xnp4AHqA