lähdössä luxoriin helmikuussa ja mukana matkustaa 4-vuotias poikamme. onko kohde turvallinen?

luxor ja lapsimatkustajat

Avainsanat: luxor egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2008 - 16:16

mikäs tässä sekasortoisessa maailmassa enää turvallista, no mut kaipa missä vaan melkein pärjää kun noudattaa turvallisuus ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2008 - 12:34

olin pari vuotta sitten Luxorissa ja näin jälkikäteen mielessä on ,että kpitää liikkua keskustassa liikekaduilla ja välttää syrjäisiä katuja.Omatoiminen liikkuminen kakuopungin keskustasta oli suositeltu vältettävän.Niilin vastarannalle menimme ominpäin ja otimme taksin jolla liikkuimme.Ei kannata lähteä taksien ym mukaan jonkun kotiin jne.Vatsatauti on melko varmaa vaikka olisi kuinka varovainen.Jos molemmat aikuiset saa rajun taudin kannattaa etukäteen miettiä kuka hotellissa oleva suomalainen voisi auttaa lapsen kanssa kun itse ei pysty. Etukäteen kannattaa myös kovettaa mielensä kaupustelijoihin.Matkakohde on ainutlaatuinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:06

joo paikka on aika likainen ja sekasortoinen itse en lapsia ottais mukaan enkä matkusta sinne enää ikinä mut jos pakko niin käyttäkää hotellinne retkiä ja käykää turisti kohteet mahdollisimman nopeasti ja jatkakaa eteenpäin ja välttäkää pimeällä likkumista suosittelen lapsi perheelle dahabia se on egyptin helmi ja siellä on turvallista ja hyviä kauppoja ja ruokapaikkoja