Kuinka monella kielellä osaat sanoa " Minä rakastan sinua" ? Mikä kieli kuulostaa kauneimmalta, kun tämän sanot?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 23:37

Jahas, no ainaskin: taean rakastaa sinnuu, Nina ku panda, I love you, ti amo, Ich liebe dich, jag älskar dig, te quiero, Я люблю тебя, Обичам те, te amo, Ik hou van je, 愛してる, jeg elsker deg, Eu te amo, ma armastan sind, szeretlek téged, miluji tě, seni seviyorum, je t'aime, kocham cię, aš tave myliu, mi amas vin, Ma armastan ...on tullut sanottua muutamalla muullakin, mutta on päässyt käyttämöttömänä unohtumaan....sorgen....

Kysyjän kommentti

Okei okei.Vaikutus tehty : ) Osui ja upposi !

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 20.09.2011 - 04:55

ainakin kolmella, kotimainen (SUOMI) taitaa olla paras ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 06:45

Kuulijan pitäisi tuo arvostella. Saksankieli yleensä tekee minuun vaikutuksen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 07:31

Kolme lausetta kielellä, kuin kielellä olisi kiva kuulla ja myös sanoa. Mites se saamen kielellä meneekään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 08:55

Kolmella kielellä ja muut versiot kuuntelen sujuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:26

Saksaksi kuulostaa mukavalta.
Amerikanski "ai laevaa juu" on jokapäiväistä.

Lisätty: 20.09.2011 - 15:21

Niin ja ranskaksi: "pers lemuaa lehmiä muas"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:43

Muutamalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:53

Viidellä kielellä osaan...kaikkein paras on suomenkieli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:09

Kolmella kielellä minäkin osaan sen sanoa, mutta suomeksi suomalaiselle jörrikälle sanottuna
se kuulostaa kauneimmalta. Eipä ole noita kahta muuten tarvinnut käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:09

Kyllä se ranskankielellä kuulostaisi romanttiselta.Itseltä löytyisi ehkä viisi kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 11:36

Kahdeksaan laskuissani pääsin, ranskankielinen lausahdus aito ranskalaisen sanomana kuulostaa hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:35

Jotain tulee osattua, mutta kyll tuo Suomen kieli on paras...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 19:14

Teini-ikäisinä noita opeteltiin kovasti ja muutamalla kielellä tuo luonnistuukin. Minulle kelpaa tunnustus millä kielellä tahansa, koska ihanaksi sen tekee miten se sanotaan ja kuka sanoo, siinä on se juju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2011 - 19:14

Kyllä tämä kotimaan murre riittää, kun on kumppanina supisuomalainen mies.