Mihin punatukkaiset miehet eivät kelpaa?

Tämän näköiset miehet eivät kelpaa sperman lahjoittajiksi:
www.voice.fi/index.php?mw=sp...;cid=30106

Avainsanat: eikö irlannissakaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 21:30

Ehkä ne pelkäävät, että punatukkaiset eivät pääse taivaaseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 19:34

Tanskalainen spermapankki ei pidä punatukkaisista luovuttajista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:46

No tuo on rasismia, jos mikä!

Oma poika kun syntyi, katselin ihmeissäni pientä rääpälettä vatsani päällä ; miksei kätilö ollut pyyhkinyt pienen päätä, kun noin veressä vielä?.... Sen verran sekaisin olin pojastani, etten tajunnut hänellä olevan syntymäpunainen tukka :) Sittemmin väri vaihtui itsestään vaalean ruskeaksi,mutta pisamat on ja pysyy :) Kannamme siis punaista pigmenttiä molemmat!

Lisätty: 19.09.2011 - 21:50

Punatukkaisten ei tarvitse päästä "taivaaseen" ,koska he menevät ihan minne haluavat : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 20:13

Eivätkö naiset siis halua punatukkaisia lapsia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:25

Kannattaa ainakin miettiä kaksi kertaa......www.youtube.com/watch?v=Z9oz...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 22:43

Minen saanut kuvaa "tämän näköisestä",mutta mitä vikaa redheadissä on???Höh,mun isällä oli punaiset viikset ja kiharat punaiset(vaaleat sellaiset)hiukset,jotka perin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 08:51

Poika varjoiselta kujalta (Olavi Virta).

Pieni punainen pää, kujan pimentoihin jää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:14

Väristä väliä, kunhan se on punainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:37

Onhan noita naisiakin punapäitä, niin miks muka tuon takia hylätään....