Korjausliike heitti auton katolleen?

Täytyy huolella valita liike minne vie autonsa kojattavaksi, vai?

www.autotoday.fi/page.php?pa...=201107731

Avainsanat: liikkeitä joka lähtöön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 07:59

Kaikenlaisia korjaajia sitä on liikkeellä ja liikkeessä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 17:53

Taas Suomen kieli kukkii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:55

No enhän meinannut ymmärtää ollenkaan koko juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:28

Vahva liike,kun heitti auton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:44

Suomen kieli on monimuotoinen ja monimerkityksinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 20:15

Hirvi paloi poroksi (otsikko sanomalehdessä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:15

Tee-se-itse autonkorjaus voi kesällä osoittautua vaaralliseksi :
Alushousujen tärkeys

Jos joudut korjaamaan autoasi (etenkin julkisella paikalla), kannattaa ensin miettiä, miten on pukeutunut. Tämä juttu on luettu Sydney Morning Heraldista ja se kertoo pariskunnasta, joiden auto hajosi kauppareissulla.

Pariskunta oli juuri saapunut K-Mart -marketin parkkialueelle, kun heidän autonsa hajosi. Mies lupasi jäädä korjaamaan kulkupeliä vaimon suorittaessa ostokset.

Kun vaimo palasi kauppakierrokseltaan, hän näki parkkialueella joukon ihmisiä heidän autonsa ympärillä. Tarkemmalla silmäyksellä hän näki auton alta pilkottavan jalkaparin ja löysälahkeiset shortsit. Vaimon häpeä oli suunnaton, kun hän näki sen, mikä ilmiselvästi oli muidenkin auton ympärille kerääntyneiden nähtävissä: shortsiensa alla miehellä ei ollut alushousuja ja kalleudet paljastuivat ympärillä tuijottaville silmäpareille.

Nolo vaimo astui eteenpäin, kumartui alas ja työnsi nopeasti kätensä miehen housuihin asettaen vehkeet paremmin shortsien sisään. Kun hän nousi ylös, hän huomasi aviomiehensä seisovan väkijoukossa hänen takanaa, järkyttynyt ilme kasvoillaan.

Autoa korjanneelle mekaanikolle jouduttiin laitattamaan päähän kolme tikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:27

Sekavaa suomenkieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 22:45

Muutenkin kiharainen artikkeli,ota siitä sit selvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 12:20

Korjaaja teki väärin....