Onko VR:n lipunmyynti- sekoiluista koitunut sinulle harmia tai vaivaa?

Avainsanat: vr-sekoilut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 16:54

Onneksi ei ole tarvetta käyttää VR:n palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 16:14

En ole huomannut mitään sekoilua, kun eivät ole vielä meidän kulmille eksyneet, junat meinaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:01

Ei ole ollut tarvetta junaan, pysyn nyt Turussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:05

Olen luopunut VR:n palvelujen käytöstä. Mikään ei sen varmemmin myöhästele kuin Bendolino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:08

Ei voi sanoa, että olisi pahemmin vaikeuttanut elämääni.
En juuri ole matkustanut junalla intin jälkeen ja sieltäkin sai lipun kouraan vääpeliltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:47

Ei ole vaikuttanut ...minun menoihi ollenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:58

Tyttärelleni on, puhelimella ei pääse ollenkaan VR.lle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:29

Ei ole vaikuttanut, kovin harvoin olen enää viime vuosina VR:n kyytiä tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:31

Havinaista on meilläkin junassa matkustaminen.Ei siis haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:59

eipä ole tarvinnut VR:n palveluita aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:22

En käytä VR:n palveluja, vaikkakin kuulemma veturimiehet heiluttaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:32

En ole, eikä Kekkonenkaan ollut tämän jälkeen.
Kekkonen matkusti junassa VR:n pääjohtajan kanssa ja alkoi väittää, että rautatieläiset ovat epäkohteliaita. Pääjohtaja tietenkin kiisti moisen väitteen. Eräällä asemalla pääjohtaja meni käymään asemarakennuksessa, ja Kekkonen jäi vaunuun. Hän kysyi vaunun vieressä työskentelevältä rautatieläiseltä:
- Meneekö tämä juna Tampereelle?
- Ei mene, vastasi mies.
Jonkin ajan kuluttua Kekkonen kysyi samaa uudelleen ja sai jo hieman ärtyneen vastauksen. Pääjohtaja palasi vaunuun, ja Kekkonen kysyi mieheltä vielä kerran:
- Meneekö tämä juna Tampereelle?
- Etkö sinä helvetin kaljupää usko, että tämä juna ei mene Tampereelle!
Kekkonen kääntyi pääjohtajan puoleen ja sanoi:
- Siinäs kuulet, entinen VR:n pääjohtaja, miten epäkohteliaita rautateillä ollaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:52

En ole tarvinut VR:n palveluja..että ei ole ollt haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 07:32

En ole tervinnut VR:n palveluja kait kohta kolmeenkymmeneen vuoteen. Ulkomailla ne asiat pelaavat hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 09:08

En käytä VR:n palveluita joten ei harmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:47

Se täällä maalla on mukavaa ja plussaa, ettei mitkään järjestelmät eivät kulkuamme hidastele. Kävellen oisit jo perillä, vai junalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:06

Ei ole, junalla en ole matkustanut nyt.