Eilinen elokuva toi mieleen kysymyksen:Asteikolla 1-10 kuinka onnellinen olet?

Avainsanat: onnellinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 16:02

Elämässä kaikki hyvin kiitos :) Tietysti aina jotain pientä säätöä PITÄÄ olla, mutta...Jospa sanoisin, että 8 1/2 ,niin saattaisi olla aika oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 14:33

Olen hyvin onnellinen tällähetkellä...Arvosana 9+elämääni..ja suhteeseni...kunpa työpaikan vielä saisi olisi napakymppi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 14:49

Bongari on ikään nähden, hyvinkin onnellin lady.Niin kauan kun terveys kestää, sitä onnellisempi olen.
Nautin tästä olemassa olostani, sanoin kuvaamattomasti.Aivan ihanaa elää täällä kauniissa luonnossa.Kymppiä en ihan uskalla laittaa, mutta mieli tekisi. Koskaan en kuitenkaan ole täydellinen ollut ,joten nytkin varovaiset 91/2-10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:18

Niin mistä elokuvasta olikaan kyse?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:46

Onnellinen on niin erillaista päivittäin, joskus on ihan pienestä aiheesta sydän sykkyrällään...
Mutta kyllä olen yleensä onnellinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:58

Siellä se ysin tienoilla varmaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:58

Ei tullut katseltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:04

Mihinköhän elokuvaan viittaat? Tuskin ainakaan "Mitäs me spartalaiset"?
Pakko se on antaa itselle kymppi elokuvaa näkemättäkin, kun kerran olen itse itseni tähän jamaan järkännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 18:07

En ole viimeaikoina onnellisuuskäyrää nähnytkään. On kyselty vain asteikolla 1-10, mikä on
kivun voimakkuus. Olisihan se kiva kun joku joskus kysyisi onnellisuuden janalukuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:21

Kyllä se tällä hetkellä lähelle kymppiä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:58

vaihtelee 1-10 välillä , olisi tosi yksitoikkoista ja tylsää olla aina onnellinen!

täälläpäs testi :
www.yle.fi/vintti/yle.fi/ela...i/onni.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:16

Elämäni sujuu mukavasti, mutta olkapääkivun takia on tämän hetkinen elämänilo alempana kuin koskaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 00:17

Täydellinen elämä....ei voi moittia.....vaan koputtaa puuta.

Täydellinen nainen
Eräänä kauniina päivänä täydellinen mies ja täydellinen nainen tapasivat. Täydellisen seurusteluajan jälkeen he viettivät täydelliset häät. Luonnollisesti heidän avioliittonsakin sujui täydellisesti.

Eräänä lumimyrskyisenä jouluaattona tämä täydellinen aviopari oli ajamassa heidän täydellisellä autollaan pitkin mutkaista mökkitietä. Yht'äkkiä he huomasivat hätääntyneen hahmon tienpenkalla. Ollen niin täydellinen pari, pysähtyivät he auttamaan hädässä olevaa.

Tienpientareella seisoi surullinen joulupukki valtavan lahjapinon keskellä ilman poroja. Koska täydellinen pariskunta ei halunnut tuottaa lahjoja odotteleville lapsille pettymystä, lastasivat he pukin kanssa lahjat autoonsa ja lupasivat auttaa niiden jakelussa. Valitettavasti keli muuttui entistäkehnommaksi ja täydellinen pari sekä joulupukki ajoivat pahan kolarin.

Vain yksi joukosta selviytyi onnettomuudesta - kuka?

Vastaus:
Täydellinen nainen tietenkin! Hän oli ainoa joka on oikeasti olemassa. Kaikkihan tietävät, että joulupukki on taruolento eikä yksikään mies ole täydellinen.

NAISET: LOPETTAKAA TARINAN LUKEMINEN TÄHÄN. Miehet jatkakaa...
Eli, jos autossa ei ollut Joulupukkia eikä sen koommin täydellistä miestäkään, autoa ajoi nainen. Tämä selittää miksi yleensä ajettiin kolari.

Lisäksi, jos olet nainen ja luet vielä tätä tekstiä, todistaa se toisenkin seikan: Naiset eivät koskaan kuuntele mitä heille sanotaan !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 18:02

onnellisuudessa kasin pintaan juuri nyt.. huomenissa voi olla jo toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:35

tohon ei pysty vastaamaan. se on suhteellista ja koska kaikkia olosuhteita ei pysty ennustamaan eteenpäin - don´t know.
voisin olla 10 jos tietäisin että tän parempaa ei koskaan olekaan !!! jippii. tai voin olla vasta päässyt 7´aan asti.
jaa -a. ehkä on hyvä ettei tiiä mitään muuta ku koska pitää parkua ja sitten kerätä luunsa taas ja puskea eteenpäin. ja voihan sitä niiskuttaa onnestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:42

Elokuvat jääneet tosi vähille, mutta ilman niitäkin voin sanoa että noin 2:s tasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2011 - 12:34

En tiedä mitsä leffasataon kyse, mutta monet naiset käsittävät onnellisuuden olevan jotain aika suppea-alaista. Itselleni onni ja onnellisuus on hyvää oloa, mahdollisuuksia ja kykyä niiden käyttöön, tasapainoisuutta, hyviä ihmissuhteita, työelämässä menestymistä, mahdollisuuksien kirjoa jne.
Laittaisin kyllä 10, en keksi mitään mitä haluaisin muuttaa tai mitä haluaisin lisää.
Joskus pimeänä, sateisena päivänä saattaa tuntua yhdeksiköltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:57

Onnellisuus asteikkoni vaihtelee päivittäin. Toisinaan olen onnen kukkuloilla eli kymppiä hehkutan, mutta tosinaan ihan maassa siellä alle 5. Nyt tämä aamu on alkanut ihan hyvin joten 9 laitetaan.