Kumpi tässä on sika?

www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/...432077.gif
Kaikillahan on huonoja päiviä?

Lisätty: 19.09.2011 - 16:57

Papalla ei ainakaan ole huono päivä. =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 11:30

Mielestäni nainen ,koska ei kuuntele olleenkaan mitä toisella on asiaa.Keskeyttää ihan alkuunssa mitä toinen on sanomassa.Naisella liian kireä pinna....Huonoja päiviä on jokaisella... minullakin..ja valitettavan usein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 13:43

Kaikillahan niitä on, kukin vuorollaan taitaa olla se perheen Wagner...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 14:54

SIKA tietysti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 15:03

Aika tiukka piponen oli. En tiedä kuka sika. Se joka juo ja röhkii.Ei ollut kiinnostunut kaverista lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:16

Sika ja sikamainen lienee lähinnä oikea arvio.

Aikoinaan sika meni pikkutunneilla kotiin ja työnteli vaimonsa suuhun Buranaa.
Vaimo unenpöppörössään ihmetteli, mitäs nyt tapahtuu? Eihän minulla särje edes pää.

Siihen sika vastasi, että sittenhän se tarkoittaa kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 16:45

Huonoja päiviä iskee itse kullekin, nyt Viivillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:02

Viivillä on varmaan kuukautiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:59

Kyllä tuon tapaisia päiviä on meilläkin ollut joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 18:16

Mikä hurmaavampi kuin pieni punainen sianporsas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:01

Sika on sika :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 00:43

Vähän sama kuin aikoinaan siinä itä-Euroopan neuvostovetoisessa vaihtotalous - Komekonissa.

Lännestä oli delegaatio Bulgarian sosialistisessa neuvostotasavallassa. Mentiin tehtaaseen jossa tehtiin saviruukkuja. Mitenkä tuottaa? Tuottaa minkä tuottaa ... Ruukut viedään Romaniaan ja joka ruukusta saadaan kana. Mitäs kanoilla? Ne viedään Unkariin ja joka kanasta saadaan sika. Tehän tienaatte hyvin - mites sioille käy? Siat viedään Puolaan ja joka siasta saadaan lehmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:36

sika on sika vaikka voissa paistais.
viivi oli vain sikamainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:39

Wagneri on häijyllä tuulella.