Raskauden oireet?

Kaikille synnyttäneille napsulaisille, huomasitko olevasi raskaana?
www.iltasanomat.fi/kotimaa/h...19394.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 10:36

Kyllä olin huomannut olevani raskaana molemmilla kerroilla kuukautiseni jäivät pois ja aamupahoinvointi siinä ne suurimmat syyt olivat kun huomasin olevani raskaana jo varhaisessa vaiheessa.Tiläsin ajan neuvolaan ja siitä se odottaminen lähti käymään.Ensimmäisestä raskaudesta on aikaa jo 23 vuotta ja toisestakin lähemmäs 18 vuotta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 11:02

Valitettavasti näitä ko tapauksen tyyppisiä "ylläreitä" tulee edelleenkin vastaanotoilla vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:03

Kyllä minä huomasin molemmilla kerroilla kun oli niin omenainen olo, punaiset posket ja siemenet sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:09

Kylläpä oli tyttö pullossa elänyt ja pumpulissa kasvanut, jos ei raskaana tiennyt olevansa! Vai liekkö sitten tässä se kuuluisa neitseellinen sikiäminen kyseessä ollut?...
Itse olin kyllä vahvasti tietoinen, kun kantavaksi jäin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:10

Huomasin kyllä olevani raskaana, siitä ei ollut alusta asti epäilystäkään ja varsinkin loppuvaiheessa oli aikamoisen hankalaa lyllertämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:12

Tuo aika jo minulta ohi, seuraan noita lastenlasten touhuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 14:28

Tässä tapauksessa on "vilttikäärmeen" purema ollut melko tehoton. Yleensä sen aiheuttama turvotus havaitaan aivan pikapuoliin. Säädetyn ajan jälkeen yhtä nopesti turvotus laskee kuin se on alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:08

On se outoa,että noin voi käydä. Oma pienokaiseni sai kyllä vatsan kasvamaan isoksi ja välillä potki niin, että koko maha heilui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2011 - 10:22

<Kyllähän sen oman vatsan kasvun huomasi, nyt seuraan lähinnä toisten kumpujen kasvua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:34

En voinut olla huomaamatta. Mutta ex-mieheni edesmennyt vaimo väitti ettei hän tiennyt raskaudestaan, luuli että lihoaminen johtui jostain muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:30

Näitä tapauksia aina joskus sattuu kuulemaan, mutta tuntuisi että kyllä jos koko odotusajan ei tiedä mitään, niin jo on merkillinen asia. Minä tiesin vasta kolmannella tai neljännellä kuulla.