Ostatteko iltasanomis tai lehtiä päivittäin?

Minä luen ja katson lehdet netistä,samalla kun vilkaisen sään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2011 - 10:25

Siirryin juuri keskiviikkona ostamaan Iltasanomat ja TV-lehden.
Tuli Seuraa ja Seiska lehteä ennen, mutta kyllästyin niihin pimujen takapuoliin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2011 - 10:18

Netissä luen, mutta en todellakaan osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 10:59

En osta iltasanomia, tai muitakaan vastaavia lehtiä päivittäin, en edes viikottain sillä niiden lukeminen netistä riittää minulle vallan hyvin. Sitäpaitsi meille tulee hesari jota lukemalla pysyy mitä parhaiten perillä tapahtumista niin täällä meillä Suomessa kuin muualla mailmallakin eikä muita lehtiä oikeastaan tarvitsisi lukea edes netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:00

En todellakaan osta iltapäivälehtiä, harvoin niitä edes netistä katson. Hesari ja Itä-Savo pitävät ajan tasalla tärkeistä asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:04

En osta koskaan, netistä voin katsella niitä ihan ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:08

Sillon tällöin luen netistä, en kuitenkaan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:10

Netistä tulee päivittäin luettua.Pysyy hyvin ajan tasalla, miten maailma etenee : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:19

HS tulee laatikkoon&luettua,mutta muut saavat olla,harvemmin nettiversioita lukasen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 11:21

tulee noita seurattua netin kautta...
Vielä kun olin työelämässä, niin ostin melkein päivittäin jomman kumman..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 14:25

Keskiviikkoisin Iltasanomat TV-lehden kera. Ei muuta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 17:08

Joskus viikonloppuna ostan, harvoin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 21:35

En osta netistä luen lehdet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 23:31

Harvoin ostan tai luen netissä. Vain jos on mielenkiintoisia aiheita: esim. Matti Nykänen ja nyt tämä AA.