Kuinka pyydystät helposti ämpärillisen kalaa?

Helposti.
www.youtube.com/watch?v=F37G...ature=fvwp
Nuo eivät näytä olevan edes harvinaisia. Onko joku ehkä nähnyt jossain?

Avainsanat: aasian karppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 20:44

Nehän hyppii syliin ja veneeseen, sitä sitä kalaa saa.Ei meillä täällä. Kyllä pilkin ,mutta se eriasia tuleeko.Hienoa menoa ja maisemat sen mukaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 19:17

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 20:04

Aikoinaan nostelin kuhia veneeseen,jotka olivat saaneet syanidia Turussa Ovakonpäästöistä.
Valmistin aterioita kaloista,ja henki on vielä tallella.
Tukehtumalla kalat kuolivat.

Lähteet:
Muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 20:05

En mitenkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 20:48

Eipä ole tuttua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 21:27

Joskus on lapsena saatu muikkuja kahlamalla heikkarannalta vanhoilla puuvillaverkoilla helpolla. Muttei ne mukaan hyppineet kuin nämä karpit vaan kuhisivat rannan tuntumassa.
Jännskän näköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 21:28

Enpä ole tuollaista kalamäärää nähnyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 22:08

Tällaista tiedän tapahtuneen. Poliisi huomasi järvellä miehen joka istui veneessä ja heitteli välillä dynamiittipötköjä järveen ja keräsi kuolleet kalat. Tällainen kalastus on laissa kielletty, joten poliisi työnsi vartioveneen veteen ja souti miehen viereen. – Olette pidätetty ryöstökalastuksesta! Dynamiittia ei saa käyttää kalastukseen, se on laitonta! huusi poliisi. Mies katsoi poliisia hetken aikaa, sytytti dynamiittipötkön tulilangan ja ojensi dynamiitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:42

Outoja otuksia minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 19:57

Ei ole tuttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:51

Menen rantaan kun nuotanvetäjät saapuvat saalineen. Ämpäri vain alle ja vot... on tuoretta Saimaanmuikkua heti kohta ämpärillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:47

En mitenkään, olen huono kalamies. (nainen)