Tietääkö kukaan hyvää&halpaa räätäliä Phuketissa? Ollaan menossa loka-marraskuun vaihteessa ja meinasin teettää nahkatakin siellä.

Majoitutaan Kata Beachillä, joten kaikista paras olisi, jos tämä ko. liike ei olisi kovin vaikeasti löydettävissä. Jos jollain on käsitystä hintatasosta mitä vaatteiden teettäminen maksaa, olisin siitäkin infosta kovin kiitollinen.

Avainsanat: räätäli nahkatakki phuket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:43

Terve, terve minun ystava, hyva puku, halpa hinta sinulle ystava. Kaikki ovat omalla tavallaan hyviä ja halpoja, kannattaa olla kuitenkin tarkkana.
Esim. aito silkki - venyy pesulassa käytettävän pesun jälkeen niin, että puku onkin pari numeroa isompi kuin mitatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 16:16

Ei oikeasti mitään muuta tietoa, kun että kaikki räätälit ovat siellä halpoja.Luulisi hotellin respan väen ainakin osaavan suositella jotakin hyvää paikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 20:48

www.thaimaaopas.fi/42/nain-l...-raatalin/

tässä opas räätälin metsästykseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 22:02

no tota noin nimittäin olin karon beachillä ja teetin kolme paitaa tais olla joitakin bateja mut en muista tarkkaan ,.kaveri sano säilyttävänsä paitamitat 5 vuotta että jos olis tarvetta myöhemmin niin kyllä käy.