Syyssunnuntairauhaa jokaiselle! Piipahdatko puolukkaan, tms. hyötyhomman pariin, vai vietätkö päivän levon merkeissä?

Minä otan iisisti, vähän pitäs kesävaatteita viedä korjuuseen ja eilen jo hain ohuen toppikseni
kulutukseen. Soile tyttäreni tuli äiteen avuksi Helsingistä , jotta nyt on taottava kun rauta on kuuma.
Jos hieno ilma niin jonkinasteista ulkoilua.
Toivon kaikille Teillekin hienoa sunnuntaita.

Avainsanat: sunnuntain askareet. kategoria voi olla jokaisen mielen mukainen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 09:26

Ilmeisesti puolukkareissu on paikallaan hirvikärpästen joukkoon.
Myös Sinulle luannikasta sunnuntaita.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 09:58

Lapsia odotellessa, tulevat taas sulostuttamaan meidän päivää näillä lastenlapsilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:55

Leppoisaa sunnuntaita myös sinne Keuruulle.
Olen pari viikkoa kerännyt tarvikkeita vähän isompaan pöytään / tarjoiluvaunuun terassille. Kansilevy ja pyörät ovat valmiina, mutta mitä niiden väliin tulee, on vielä hieman auki. Sitä voisi tänään suunnitella, mutta tuskin alan vasaroimaan ja sahaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:57

Minä olen kokopäivävn ulkona. Teen noita perunan keruu hommia ja lajittellen suoraan ne tuolla hyvässä valossa,pellolla.Siellä kuuntelen eri ääniä. On välillä pikkutyttöjä ja poikia vanhempiensa kanssa marjassa tai sienessä.Lasten ääniä siellä täällä.
Oikein kirpakkaa ilmaa nyt meillä oli yöllä 6+ tuossa alavassa paikassa ja ylhäällä 9+Tein muuten saunavihdankin oikein hyvistä vihreistä vielä .Laitoin kuivuun.Muuten koivutkin aika keltasen rusehtavia. menivät äkkiä huonon näköiseksi kun satoi niin paljon.
Pienet linnut lentelee eessun taa ,katsataa ikkunoita olisiko kittiä mitä syödä. Se on merkki että hyönteiset kovin vähissä.Juu kyllä ulkoilma saa ihmeitä aikaan kun siellä malttaa olla. Happivarat muuttuu raikkaammaksi kehossakin.Jos paleltaa niin pukee lämpimästi. Itse tarkenen teepaitasilleen.Hyvää pyhäpäivää kaikille teille ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 11:32

Meillä ollut aamu rauhallinen ; nukuttiin pitkään....Ja juuri tulin koiran kanssa pitkähköltä lenkiltä.Aurinko paistaa ja on tyyntä.Kurjet lentelee ja mekastaa taivaalla...Koira otus nukahti petiinsä ja minä ajattelin käydä ruuan laittoon.Tänään listalla Paellaa : ) NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 12:21

Meinaan suunnata palstalle perunan ja punajuuren nostoon,muutenkin syyshuoltoa paikalle annettava.Illalla ehkä elokuva-arkistoon,mielenkiintoinen leffa,riippuu omasta olosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 13:53

Hyvää sunnuntai päivää ja lepoa kaikille napsuille!Minä olen ottanut tämän päivän ihan levon kannalta.Imuroin aamulla ja nyt napsuttelen netissä.Myöhemmin vien roskat ja menen tavanomaiselle lenkille...hiljaiseloa tämäpäivä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 15:10

Hauskaa sunnuntai-iltapäivää sinulle ja kaikille muillekin napsuille. Töistä tulin tunti sitten, söin ja nyt lueskelen sähköpostit yms. sekä käyn oikaisemaan selkääni sängylle. Pitäis saada itsensä pyörälenkille, kun on kaunis aurinkoinen sää. Lepoa vaan sen jälkeen, kun huomenna on maraton-työpäivä elikä yhteensä 12 tuntia..puolet työssä ja toinen puoli työnantajan järjestämällä koulutus/virkistys ajanvietolla....tiedä sitten kuinka väsyneitä taas olemme tuollaisen päivän jälkeen. Ei paljoa virkistytty viime vuonnakaan samaisena päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 16:31

Aurinkoista sunnuntai-iltapäivää napsuille! Aamun raikkaassa syysilmassa kävin kävelemässä n. 10 km metsälenkin, ilma ja luonto oli niin kaunista ettei millään olisi halunnut tulla sieltä pois. Jonkinverran kesävaatteita ja -kenkiä olen huoltanut talviteloilleen ja nyt odottelen ystävättäriäni tulevaksi iltakahville, he olivat viikon vaellusreissulla Lapissa ja nyt saan sitten kuulumisia reissusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 18:05

puolikiloa sain puolukoita kerättyä ja sit iski niin kova lonkka kipu ,että taidan ostaa niitä torilta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:03

Piipahdin puolukaan ja keräsin noin 5 litraa ihanan mehukkaita puolukoita. Kävin myös iäkkään äitini luona ja vietin siellä useamman tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:04

Pohojammaan flikka oli miehensä kans puolukassa ja ei meinattu löytää enää mitään itselle, kun ihimiset on niin tyynni noukkinu ne melekeen raakoina myyntiin ! Toisten jäläjiltä noukittiin ja saatiin sitten n.ämpärillinen.Hirvikärpääsiä oli aivan riittävästi vaikka meillä oli hirvikärpästakit yllä.
Muuten oli aiva ihana aurinkoonen ilima.Saatihin oikeen kunnolla hyötyliikuntaa.Evähätkin oli mukana
ja välillä syötiin niitä eli oltihin niinku piknikillä samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:41

Hyvää sunnuntaiehtoota. Kehitysvammaisten Kirkkopyhäjuhlaa kuvaamassa olin Ilmajoella.
siinäpä päivä vierähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:58

Päivä on kulunut levon merkeissä ja lenkkeilemässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:38

Levon merkeissä meni koko päivä. Ei edes tullut napsuteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:40

Myöhäiset huomenet. Sattumoisin piipahdin puolukkaan - enkä turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:42

Lepäilen tämän päivän, tänään on sunnuntai aamu.