Kun päivä kallistuu iltaan..oletko suunitellut seuraavan päivän ohjelman?

Itse laitan aina tavoiteet..mitä teen..Eli seuraavan päivän lukujärjästyksen..
Helppo silloi herätä..ja alkaa toimimaan,kun tietää päivän ohjelman.
Haluan kumminkin kuntoilla..ja tehdä vanhusten avustuhommia pikkuisen..vaikka mieheni ei pysty mitään kotona tekemään..
Liian raskasta olla pelkästään kotona..
Pienistä hyvistä asioista iloa elämään..

Avainsanat: päivän ohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 06:30

Helpotta lukujärjestys kummasti jos haluaa kaikkea sitä tehdä ,mikä mielessä on.Minä en kovasti enään ole miettinyt mitä tehdä. Aikanan työelämä otti keiken ajan ja täsmällisyyden ,ei voinut livetä.
Nyt olen ajatellut olevan vapaampi kaikessa.Pakollisia kuviota kuitenkin jos
maalla meinaa edelleen asustaa .Tekemistä on yli omien terpeiden.Pienet asiat antaakin suuren ilon.Kun ymmärtää niistä olla kiitollinen.
Eilen olin perunamaalla ja tänään myös kun on kuivaa ,huomisestahan ei tiedä.Luvannut sadetta milloin tahansa. Pelto ihan märkää .Ruvettiin pelkäämään että jäävät sinne. Jos vaikka tulee kylmää ja räntää ei se kuivukkaan.Viime vuosi oli hyvä kuiva olla pellolla.Porkkanat punajuuret vielä kasvaa. Nostan kun saan potut ekana.Hyvin kasvaneet kaikki. Tyttäreni haki eilen juurekksia ja ihmetteli miten äitillä kasvaa ja hänellä aikoinaan ei sitten millään. Vaikka kuin hoiti.
Keräsin raparperit pois ja sain 2kg, keitin mintunoksien kanssa hilloa.Tuli muuten hienon makuista.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Sinulla riittää puuhaa..toivon mukaan olet saanut perunat ylös maasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 07:04

Minä iltaisin mietin mitä projektia seuraavana päivänä tekisin, ilmoista riippuu menenkö puutarhahommiin tai sisällä jotain teen, vanhassa talossa on minullekin aina jotain rempattavaa, minä olen meidän maalari ja lakkaaja henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:04

Sunnuntaipäivälle en kovin suurisuuntaisia suunnitelmia tee, lenkkeilyä sään salliessa ja pieniä kotihommia, muutama ystävätär tulossa kertomaan Lapin vaelluksrn kokemuksiaan, siinäpä jo lukujärjestystä tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:32

Kyllä minulla illalla on suunnitelmia seuraavalle päivälle. Tuttavani aina nauravatkin, kun se ensimmäinen suunnitelma on mitä huomenna syödään.
Katsokaas se vatsa on niin arvokkaalla paikalla, että siitä on huoli pidettävä ja samalla huolehdittava
ettei paino vain putoa.
On surkeaa, jos vaa´an viisari näyttää alamäkeä :).
Kyllä minä jonkun työn asetan tavoitteekseni jokaiselle päivälle, kun koko päivää ei nyt jaksa möyriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:59

Ei silloin paljoa huomista mietitä...
Mutta joskus tulee aika kun päätän tenhä jotain ruokaa monena päivänä esim. kallista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 11:13

En juuri suunnittele etukäteen, sillä ohjelmaa tuppaa järjestymään ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 12:23

Sama,huomenna on huomenna ja uudet kujeet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 13:50

En suunnittele päiviä etukäteen,menen päivän kerrallaan...ainoastaan suunnittelen mitä laitan ruoaksi...ja kuinka kauan se kestää,ennemkuin laitan uutta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 15:12

Jotain suunnittelen. Yleensä työpäivänä tietää minne suunnistaa ja mitä tekee...muulloin vapaalla ollessa kyllä välillä teen suunnitelman päivälle, mutta siihen sallin poikkeuksia tilanteiden mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.09.2011 - 17:51

ainahan sitä on jotain mietittynä seuraavalle päivälle, ei vaan mene aina suunnitelmien mukaan, joten säveltää pitää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:02

Huomisen suunnitelma on suunnistaa työpaikalle aamulla ja luvassa kiireinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:57

Sairaslomalla ollessani tällä hetkellä en juurikaan suunnittele seuraavaa päivää. Toivon kokoajan, että käsikipu hellittää ja voisin palata normaali arkeen eli työelämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:37

Aamukahvia juodessa vastaan kysymykseesi. Suunnittelin olevani tänään tekemättä yhtikäs mitään muuta kuin napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:33

Ellei työasioiden takia sitä tarvitse tehdä, niin uusi päivä uusine kujeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:41

Kyllä sitä seuraavaa päivää tulee pakostakin suunniteltua.