Tietokoneenkäytön pikakurssi espanjantaitoisille.

Ei se niin vaikeaa ole; www.youtube.com/watch?v=xEb6FUqAT9E

Lisätty: 18.09.2011 - 10:47

Kaveri puhuu kyllä erittäin selkeää espanjaa, mutta täysin ummikoilla mummeleilla voi olla hieman ongelmia omaksua netin käytön saloja tuolla vauhdilla.
Sama mies on selittänyt sarjassa jos jonkinmoisia toimintaohjeita tuossa sarjassa.
Voisi olla valaisevaa saada hänet opettajaksi kansalaisopistoon. =D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 11:36

Kuulostipa hauskalle.Itse osaan Espanjan alkeet ja tajusinkin tuosta jotain, mutta...Heh...Hauska! Noi mummelit on kyllä parhaat : )

Kysyjän kommentti

Jos vielä tajusitkin, niin pakko valita parhaaksi. =D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 01:19

Ei ole espananjan kielessä taitoa..enkä ymmärrä kurssista yhtään mitään...puhe tulee,kun robotilta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 06:40

Olisit suomentanut tuon meille.Eikö tulkkina olisikin kiva olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:00

Comprende?? Si, si...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:33

Ei nyt enään mummeli viitsi opetella Espanjaa, kun ei niitä gigoloitakaan varmaan tule menneeksi katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:07

Tämä ei ole todellakaan mun juttu, ja tuo Espanja on ihan hakusessa minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 12:29

Punto.Olipas litania,esto es Internet...Joskus muistan katso Aqui no´ta,paitsi näitä uusimpia,jossa tyypeillä eri nimet yms.Kiva linkki.Gracias Papiti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 13:48

En ymmärrä espankieltä laisinkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 15:14

Si, olipas hyvä ulosanti tällä miehellä. Selkeää, kuin mikä..jos vaan osaa espanjaa. Haluaisin oppia ja ehkäpä se jossain vaiheessa onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:01

Yli hilseen menee tuo espanjankieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:55

En osaa espanjaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 23:40

Vitsin tunnusmerkithän tuo täyttää, mutta kasku se ei ole. Henkilöt eivät ole tunnistettavia yksilöitä vaan fiktiivisiä karikatyyrejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:36

Tuutin täydeltä turhaa puhetta.