Mitä mieltä olet robotti imurista??

Itse vasta näin ensimmäistä kertaa....en kyllä kotiini halua sellaista..

Lisätty: 18.09.2011 - 00:19

Suomessa halvin tarjous ollut 400euroa...Osta vaan papiti..jos niin halvalla saat..

Avainsanat: robotti imuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 23:53

Olin juuri toissapäivänä ostamassa sellaisen, mutta liikkeessä ei ollut kuin näytekappale, jota ei myyty.
Olisi maksanut tarjouksessa 89€. Täällä tuo saattaisi olla toimiva, kun ei ole kynnyksiä, eikä juuri mattojakaan. Hiekkapölyä tulee Saharasta asti.
Toki perinteinen luuttuaminen on parempi konsti.

Lisätty: 18.09.2011 - 11:19

Mökkinaapurilla on robottiruohonleikkuri ja tontti aina viimeisen päälle kunnossa.
Meillä sen sijaan on edessä parin tunnin lenkki pärisevän koneen perässä. Tämän takia minä tuohon vehkeeseen vähän innostuin, mutta en minä siitä satasia maksa. Jos tarjouskoneita ei tule lisää, niin saavat kalliimmat jäädä hyllyyn.

Lisätty: 26.09.2011 - 23:23

Sain sitten toisen myyjän myymään sen mallikoneen, kun lisää ei ollut tulossa.
Tässä valmistajan video; www.cleanfast.superchef.es/
Ja tässä kuinka se oikeasti toimii; www.youtube.com/watch?v=aoHm...re=related
Tämä on sama laite eri nimellä.
Kyllä se toimii, mutta ei tuota ilokseen kuuntele, mutta ainahan sitä tulee lähdettyä ulos ja silloin kone käyntiin.
Siinä on jopa ajastin, mutta sitä en kyllä käytä, sillä matot täytyy nostaa tuulettumaan siksi aikaa. Se jää niihin kiinni, vaikka myyjä väittää toista.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Nyt saat nauttia robotista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 00:19

Passaa varmaan kynnyksettömässä,matottomassa ja avarassa ympäristössä,muttei korkeilla kynnyksillä ja sokkeloissa.Perinteinen imurointi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 06:38

Pojallani ja miniällä ollut jo vuosia ropotti imuri. Ovat todenneet hyväksi pelin. Kun ovat kotoa niin paljon pois ja kissa sisällä yksin. Viimeksi uhkasivat ostaa sellaisen mikä pyyhkii lattiatkin.Ovat mulle puhuneet että osta ihmeessä sinäkin kun paljon lattia pintaa.Sanoovat ettei imuria viitsi itse niin huolella käyttää. mitä se ajan kanssa yksin siivoaa.Ei kuulemma pölypukit ja karvat leiju ilmassa.Ovat tyytyväisiä täysin olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 07:55

Olen odotellut, että hinnat tulisivat vähän alaspäin, sen jälkeen riemumielin hankin tuon pikku apulaisen kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:35

Kätevä vehje varmaan sellaisissa avarissa tiloissa, mutta jos sitä joutuu etsimään sopukoista niin ei kiva.
Käytän tavallista imuria nyt ainakin tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:55

Polski trobotnic sanoi Leh Walessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:57

Ei tule ainakaan minulle, omistan loisto monitoimilaitteen Kirby imurin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 11:26

Laiskan siivoojan kätevä apuri kynnyksettömässsä hehtaarihallissa jossa mattoja ei ole nähty ikku pikku ikinä eikä tulla koskaan näkemäänkään. Ahtaassa karvalankamatoin vuoratussa kynnyskodissa tuskin toimii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 13:46

Ei toimi minun pienessä yksiössäni...Turha laite ainakin minulle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 16:36

Ei ole kokemusta eikä taida tullakaan meidän huushollissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.09.2011 - 17:55

meillä on sellainen, mutta esteitä ja leluja on koko ajan niin paljon että on helpompi tehdä se perinteinen imurointi, kuin raivata aina lattiat puhtaiksi ja odotella sitten että robotti saa homman tehtyä, annettiin imuri myyntitarkoituksessa koekäyttöön muualle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:00

Olen kuullut jutun, jossa robotti-imuri ahdisti perheen koiranpennun nurkkaan ja hädissään tämä lirautti lammikon parketille. Itsen suosin keskuspölynimuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:44

Roomba PET lemmikkien omistajille tarkoitetun robotti-imurin sain joululahjaksi. kätevä peli, jos ei ole sähköjohtoja lattialla. huristeli itsekseen lattioilla Fiina-koiraa säikytellen. nykyisin imuroi nuoremman veljeni huushollia se peli.
toivottavasti ei pidä paikkaansa sanonta tässä tapauksessa, "joka saatunsa antaa, saamaonnensa menettää"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:55

Ei ole kokemusta, mutta niillä joilla on, niin tykkäävät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:34

Voitaisiin valita vuoden turhakkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:32

En usko että toimii kuten järjenkäytöllä toimiva letkuimuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:39

En ainakaan aio hankkia, olen kuullut ja kehujakin.