Mitä mieltä olette? Onko järkevää hakea Inarista töitä vammaisten auttamiseen?

Poikani viihtyy erämaissa..ja sitten pitäisi työssä vammaisille järjestää retkiä..
On vapaa lähtemään..minne vaan töihin..ei ole perhettä..
Tälläistä nyt harkitsi...pistääkö hakemuksen..

Lisätty: 18.09.2011 - 00:02

Sai todella hyvän todistuksen,kun nyt valmistui lähihoitajaksi..

Avainsanat: inarista töitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 11:20

Jos minulle tarjoutuisi moinen mahdolliduus työnhakuun eikä mitään esteitä lähdölleni Inariin olisi totakait koettaisin onneani ja yrittäisin saada avoinna olevan homman itselleni. En miettisi hetkeäkään sitä kannattaisiko moinen teko sillä ainahan voisin palata takaisni ja ryhtyä tekemään jotain muuta ellen viihtyisikään Inarissa. Olen ehdottamasti sitä mieltä, että poikasikin kannattaa toimia samoin tai hän voi myöhemmin katua sitä ettei käväissyt tekemässä Inarissa töitä edes muutama viikoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Poikani laittoi hakemukset vetämään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 22:48

No mikä ettei?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.09.2011 - 22:52

ilman muuta, pääseehän sieltä pois jos ei viihdy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:07

On tainnut jo päättää lähteä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:28

Olisi varmaan loistotyö! Ei kahta samanlaista päivää...Vaikkakin varmaan aika rankkaa...Toisaalta tuskin kantaa vastuun ihmisistä siellä ihan yksinään...Minusta hänen kannattaisi kokeilla.Pääseehän sieltä aina pois, josei luonnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 00:16

Sinne vaan,erilaiset olosuhteet,kokemuksien joukkoon.Moni etelän ihminen on mennyt ja jäänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 06:44

Eihän luonnossa mitää vikaa ole. Siellä ilmatkin puhtaampia. Jos viihtyy rauhallisilla seiuduilla .Itse olen ikäni ollut maaseudun sylissä. Tykkään ja olen säästynyt monelta.Kyllä tiedän että nuoria on mennyt Hesasta tuonne ROvaniemelle asti. Kyllästyyvät vilinään ja melskeeseen. Itsetä kaikki on kiinni. Ei mikään ole kuiteskaan niin lopullista. Nuoret etsii omaa paikkaa mikä heille sopisi.

Lisätty: 18.09.2011 - 06:50

dialogies.com/KuvaDetail.asp...D=jkl01830

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 07:52

Matkaan vaan, kokemusta rikkaampana palaa takaisin, jos ei siellä viihdy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:37

Kannatan ja toivotan työn ja onnistumisen iloa pojallesi, niin arvokkaaseen työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:04

No tuohan on todella hyvä idea... pistähän vetämään vaan lappuset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 15:15

Jos olisin poikasi housuissa lähtisin ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:54

Tottahan toki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:54

Inarissa olen taannoin ollut laillisena viinamyyjänä (=tarjoilijana ravintolassa) parivuotta. aivan ihania ihmisiä, vieläkin ystävyyssuhteet säilyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:33

Suomen laajin kunta. Kyllä siellä niitä avuntarvitsijoita riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:46

Ilman muuta kannattaa, työttömyys ei kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2011 - 17:47

jos sieltä löytyy sellaista työtä. eihän siinä muuten ole järkeä. kuten ei monessa muussakan asiassa tässä maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:30

Kaikkea pitää kokeilla, sillähän se selviää. Ei sitä etukäteen tiedä, jälkikäteen ollaan sitten viisaampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:38

Ilman muuta!