Olin sairaalassa jälleen 3 vrk ja kuulin yöllä outoja ääniä. 4 hengen huone. Kaikki vaikeasti operoitu. Mitähän mahtoivat olla?

Sängyt melkein tärisi ja peitot pelmahtelivat vähän ilmaan, mikähän hirviö se siellä
meitä riivasi. Kysyn tämän kun ulkomaillakin on kuultu huminoita ja kovia ääniä.

Avainsanat: harhaluulojako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:20

Kiva että olet jälleen toiminnassa.
Mutta asiaan: operoituja ihmisiä, hymn... ilmavaivat ovat siellä äännähdelleet.
Diagnoosi: pakara-aivastustauti.

Kysyjän kommentti

Kovat kuorsaukset ja ilmapaukut (siis pierut)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 10:06

Ei mikään ihme jos äänet alkaa tulemaan. Kaikki niin kipeenä että horkassa kuulee mitä vaan. Siinä on kestämistä kellä vaan jo nuoremmillakin.Kipulääkkeetkin turruttaa kummasti.
On se oma peti rakas kun saa olla ihan hiljalleen tutussa ympäristössä itsellisenä.Mutta hospitaalissakin joskun on käytävä. Kiva kun jaksat kirjoittaa. Ihana asia. Toivon parempia päiviä että kuntoudut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:23

Joskus jokaisella lääkkeen vaikutuksen alaisena näkee ja kuulee kummia...
Sairaana ei ole kivaa olla, ja jollain taatusti ollut kipuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:41

pikaista paranemista Sinulle, voimia ja jaksamista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:03

Voimakas kuorsaaja asialla!Kaikesta huolimatta hyviä vointeja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:44

Kivut, vieras paikka ja erilainen sänky saa useimmat nukkumaan levottomasti ja ehkä näkemään painajaisia.

Tuosta kuorsaamisesta tuli mieleen, että armeijassa ollessani eräs kaveri kuorsasi niin lujaa, että heräsin sata metriä pitkän rakennuksen toisessa päässä kahdn paksun suljetun oven takana.
Kaveri jyristi kuin kivipora katutyömaalla.
Kaikki muutkin komppaniassa paikalla olleet heräsivät ihmettelemään ääntä.
Vain kuorsaaja nukkui, vaikka tuvassa oli 50 vierasta enemmän tai vähemmän hihitellen ja pulisten.

Sinulle voimia ja nopeaa kuntoutumista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:49

Voi sinua,kun jälleen jouduit sairaalassa olemaan. Mutta äänet varmasti olivat merkki siitä, että jollakin oli pahoja kipuja tai lääkkeet sekoittaneet pään.
Paranemista sinulle, Sirkkaliisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:52

no tota noin lääkkeillä on ihmeellinen vaikutus. saatoit nähdä unta .se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:53

Pikaista toipumusta sirkkaliisalle. Sairaalassa ei ole kiva olla, eikä ainakaan isossa huoneessa, missä ääntä aina riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 15:52

Olisiko voimakkaan lääkkeen aiheuttamia..vaikea sanoa. Koitahan parantua ja me lähetämme voimahaleja sinulle joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 16:21

Eikö ole kuitenkin hyvä olla taas kotona? Toipumista sinulle sinne.Ja voimia kestää hyvät ja pahat päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 21:34

Luulen että kova lääkitys aiheutti näitä tuntemuksia..kun yöllä olit horteessa..
Hieno asia,että olet taas kotona toipumassa..Voimia sinulle paranemiseen.
Itse olen huomannut..että mieheni kovista lääkityksistä..tulee kaikenmoisia sivuoireita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 13:42

Pikaista paranemista sinulle ja voimia jaksamiseen ja kotona oloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:39

Pikaista paranemista Sinulle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 08:30

Tuntuu uskomattomalta. Kuumehourailua minä veikkaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 12:09

Kipulääkkeistä saattaa seurata tuollaista, onko kuumetta jne? Puolihorteessa saattaa nähdä ikäänkuin unta... sellaista veikkaisin. Mitään yliluonnollista se ei voi olla.