Heräsin ajoissa,aika ihmeellistä.Yksin täällä seikkailin. Huomenta napsulaiset.

Kurjet saivat minut huumaantumaan.Kun iltasella vielä suuret parvet niitä ,oli tosi hyvä päivä katsella .Hyvä muuto ilma.
Lättyset paisteltu ja raparperi minttu hillot syöty.Tietenkin kaffetta.

Lisätty: 17.09.2011 - 05:03

Kävin äsken terasilla ja kovasti oli hiljaista ja pimeää.Ei lintujen ääniä yhtään. Kyllä se sieltä on tulollaan se talvi vähän kerrassaan. Lehdet putoilee päivittäin puista.Lämmintä yöllä 12+

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 06:17

Huomenta sinullekin, yksin minäkin täällä seikkailen, mieheni nukkuu vielä. Ulkona on pilkko pimeää ja ei linnut laula, keväisin aamulla aikaisin mustarastas sentään laulaa. Tänään menen puutarhaani vähän möyrimään, meni monta päivää etten sinne päässyt kun vettä satoi, eilen sain hyvälle mallille kukkapenkkini talvea varten, mutta jäi kanttaamista minulle nurmikon rajoille paljon ja mieheni leikkaa nurmikon tänään ja saan istutettua nurmikolle lisää kukkasipuleita, joka syksy niitä laitaan 100-200 kpl lisää, on kivan näköistä kun ei muualla vielä mikään kuki kuin nuo nurmikolla olevat siniset ja valkoiset kukat.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2011 - 04:54

Hyvää huomenta sinne Suomeen!
Minä tosin vasta teen lähtöä petiin, kun olen nauttinut illan ja yön viileydestä, vain 26 astetta, elokuvasta ja naposteltavasta.
Tähän aikaan täällä eivät lennä edes lepakot. On varmaan liian kylmä hyttysille, joten saalista ei ole.
Aamulla taas pääskyset ja tervapääskyt aloittavat liitelynsä.
Jostain tänne on ilmestynyt myös valkoisia kyyhkysparvia. Tässä aiheesta laulu, joku ihm e versio, mutta laulu kumminkin; www.youtube.com/watch?v=gQK9k42ongU
Tuurilla voi nähdä ja kuulla papukaijoja. Jäävät joskus naapurin puihin tirskuttamaan. Ilmeisesti näitä lintuja. goodnature.nathab.com/wp-con...insula.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:10

Huomenta yökyöpelit. Ja minä kun luulin olevani se aikainen mato.. ei kun lintu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:48

Huomenta vaan kaikille aamunvirkuille, tässä teen lähtöä ruokakauppaan, mutta piti tulla vähän napsuttelemaan ja kuulostelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:53

Papitille hyviä unia ja rattoisaa lomaa. Heräsinjo 6 jälkeen omassa kodissani.
On harmaa sää, mutta jos se siitä kirkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:15

Papitille: Luin jo aamun lehtesi, www.fuengirola.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:20

Huomenta vaan, on tässä ollut aamun touhua ja tohinaa joten vasta nyt tänne ehdin...
Siis hyvää lauantaita kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:00

Huomentapäivää!
Minen herännyt,vaikka olin hetken hereillä 4-5aikoihin,keitin teetä kupillisen,söin leivän yms.lukasin uunituoretta lehteä ja sitten alkoi väsyttämään.Painuin pehkuihin ja nukuin 10.Olen huolestunut,jo toisen kerran tällä viikolla kukun hulluun aikaan(mulle).Tuleeko tästä jo tapa?
Ei kuitenkaan pieneen mieleeni tule,alkaa napsutella,huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:53

Kovin olet aamuvirkku,minä heräilin seitsemän jälkeen sateen ropinaan.Vaan johan sää kirkastui ja nyt paistaa aurinko.Yhden joutsenen näin yksikseen kotirannassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:38

Iltapäivää,hyvä kun varhaisaamu napsuttelijoitakin liikkeellä....jos ei unta saa niin kannattaa nousta ylös ja alkaa napsuttelemaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 22:17

Täälläkin tuli herättyä aamulla varhain..mutta kiire pukkasi heti päälle,että onko kaikki asiat niin..että voimme aloittaa poikani valmistumis juhlat(lähihoitaja).kun kerran olin luvannut hoitaa tarjoilu-puolen..se oli ilo minulle..sain niin hyvää palautetta tarjoilusta..
Yllätys olin ihan minulle poikani menestys"äimänkäkenä"todistuksesta..minkä poikani sai..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:34

Heräsin kauniiseen syyspäivään, ihana sää ollut tänään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:13

Ajoissapa oletkin herännyt. Itse nukuin hieman pidempään - keräsin hieman voimia odottamassa olleeseen metsäretkeen.