mitä mieltä ku suomen missi heitti pyyhkeet kehään ja lopetti homman kesken vuoden?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 22:03

Viisas päätös. Karjanäyttelyähän nykyiset missikisat ovatkin. Naista halventavaa.

Kysyjän kommentti

kitos vastauksesta ja onneks olkoon olit paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 22:15

Jospa se oli "makunen" joka heitti sen pyyhkeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 22:15

Taitaa olla vapaa ammatti tuo misseyskin. Jos ei ,niin ei.Mikä mahtoi jurppia.Kauneuskin on katoavaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 22:19

Kulissien taa kun pääsis kurkkaamaan, niin olisi viisaampi. Eikös sitä nyt olisi voinut vuodenpäivät kärvistellä? Vai nousiko jotain väärään paikkaan. No tuttavani sijoitus nousee.. kai..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 22:44

Suomi on vapaa maa joten mikäpä siinä. 1. perintöprinsessa ainaki bilettää tästä tiedosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:25

Taisi vain läppäistä Makusta hanskalla.
Puolen vuoden päästä nimi olisi muuten painunut unholaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:37

Ei mitään mieltä;"suuren" ja krokotiilinkyynelien shown makua.Katselin sitä ohjelmaa,kun odottelin Uutisten alkua ja rakentelin ltapalaa.piste❜

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 07:43

En edes tiennyt nykyisen missin nimeä, nyt se sitten selvisi. Muuten ei koko tällä eroasialla ole minulle mitään uutisarvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:01

En minäkään tiedä ,mikä on edes uuden missin nimi. En seuraa katoavaista kauneutta kovin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 11:21

No joskus sattuu näin ja seuraava astuu näihin saappaisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 12:58

Taisi mennä missillä sukset ristiin missi-Makusen kanssa. Iltapäivälehden lööpissäainakin kerrottiin missin itkeneen vuolaasti suorassa TV-lähetyksessä, kun kruunusta luopui,että ei kai sitten ihan helppo päätös ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:36

Ikävä tapaus,mutta se oli missin omapäätös luovuttaa kruununsa pois ja fiksusti teki mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 15:59

No ei kuulkaas kauheasti kiinnosta. Toivottavasti vaan naiset yleensä pitäisivät puoliaan tuolla julkisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 16:32

Makusen monopoli rakoillut jo monta aikaa...Ihan oikein sille tyypille, että joku joskus isoon ääneen kritisoi! Tytöt on ihmisiä, eikä tuotteita.Ja joillakin on jopa aivot.Niinkuin nyt sitten ilmeisesti tällä tittelin luovuttaneellakin oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.09.2011 - 23:43

jospa neitosella oli tavallista enemmän selkärankaa, kohtelevat kuulemma (muutkin missit ovat aina valitelleet) huonosti ja käyttävät hyväksi minkä ehtivät ja rahallinen korvaus on todella vaatimaton, mutta ei hätää, ura urkenee kyllä myöhemmin kansanedustajana ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:46

Katsoin tellkarista,kun luopui kruunstaan...itku silmässä..Moni luulee..että ihanaa päästä missiksi..mutta ei helppoa elämä sen jälkeen..Pia uskalsi nyt tunnustaa..että ei ollut hänen juttu misseys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 10:22

Ei kenenkään tarvitse missitellä vasten tahtoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 18:37

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2011 - 09:51

Tuli varmaan riitaa vanhan herra Makusen kanssa. Nuo kisat voisi lopettaa kokonaan.