pääsekö matkustamaan turkkiin/espanjaan esim, junalla, laivalla tai bussilla niin ettei tartteis mennä lentokoneella mihkää?

haluasinkäydä ulkomailla jossain muuallakin kun ruotsissa ja virossa mutta en pysty menee lentokoneeseen niin haluisin mielellään tietää jonkun hyvän lämpimän turisti kohteen minne pääsis matkustaa jotenkin muuten kun koneella. ja mitä pitäisi varata matkalle esim viisumit ja muukin seikat :) kiitos vastausksista

Avainsanat: lentokone turkki matka loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2008 - 20:33

Kaikkiin Euroopan maihin pääsee junalla, bussilla voi jatkaa ja vähän laivamatkaa lisäksi niin siinä jo valikoimaa löytyykin. Aikaa menee vähän enemmän, mutta itse matkustaminenkin voi olla yksi lomakokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2008 - 22:48

Mene vaikka Kreikkaan, junalla pääsee pääosan matkasta ja sitten vaikka laivalla saarille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2008 - 16:32

pääsee monillakin eri tavoilla.
viisumien varauksen voi katsoa että missä maissa tulee poiketa matkalla.