Oletko sinä tallentanut omaa viisauttasi ?

Pariskunta laittoi uunituoreen läppärinsä web-kameran vahingossa nauhoitukselle, ja loppu onkin sitten Youtube-historiaa.
www.iltasanomat.fi/viihde/mu...73561.html

Lisätty: 23.09.2011 - 17:48

Vaikeata itse valita parasta vastausta, niin paljon myönteisiä kannanottoja, jätän Napsulaisten oikeudenmukaiseen äänestykseen.

Avainsanat: web-kameran vaarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 13:44

Herttainen pariskunta.
Taitaa jäädä saavuttamatta heidän ikänsä ja huumorintajunsa?
Pitäisikö Napsuunkin saada kamerayhteys?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 14:06

Ei ollenkaan paha..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:21

Kyllä ne vanhuksetkin osaavat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:39

Onneksi ei noin satu minulle, mutta hyvä ettei tuota WEB kameraakaan ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:43

Heh, heh, päivän paras. Kauheeta onkohan mun kamera päällä....eipä ole..pitänee olla tarkkana, kuin se porkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 16:16

Aika liikkis pariskunta!Onneksi ei vaaraa,lähistöllä ei ole WEB-kameraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 16:53

hauskanen pariskunta!
webbikameraviestejä joskus innostun kavereille lähetteleen, mutta en häiriköinniksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:03

On minulla Web-kamera, mutta ei ole sitä viisautta mitä tallentaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:41

Ihan hauska katsoa oli. Mamma ja pappa olisi voinut vähän vaikka rakastella. Olisi ollut vieläkin hauskempaa puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:37

Olen tallentanut pihan elämää WEB-kameralla, mutta vähempi omaa naamaani.
Amerikkalaiset ovat miltei kaikki filmitähtiä, heiltähän se käy!
Ovat vain vielä ulottumissani sellaiset infapunakamerat liiketunnistimella että saisin pihallamme iltamyöhällä vierailevan ilveksen (lynx) kuvattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 19:50

En omista web kameraa, joten ilo jää minulta käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:17

En omista kuin vanhan ajan hyvän kameran, en uutuuksia, joten ilot jää kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:09

Parempi jättää tuollaiset härvelit hankkimatta, ettei nyt ihan kaikkipääsy nettiin kaikkien töllisteltäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:00

On sitä paljon hassumpiakin videoita nähty. Tämä oli hauska.