Oletko koskaan kävellyt tuhkasateessa ja ajatellut, että räntäsade olisi mukavampaa?

Tuli ei sitten levinnyt Fuengirolan puolelle, mikä on aikamoinen ihme minusta.
Uunituore paikallislehti, jos kiinnostaa www.uusifuengirola.fi/epaper...703299548/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 11:06

pariin otteeseen olen ollut tuollaisen isomman maastopalon liepeillä, 80-luvulla Sisiliassa ja 90-luvulla Turkissa, vähemmän mukavia kokemuksia ...

räntäsateessa sen sijaan paljon useammin, kovasti en nauti niistäkään, mutta jotenkin niiden kanssa on paljon mukavampi elää ...

Kysyjän kommentti

Kyll määki Turkis, tosin silloin vähän kauempana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 10:56

En ole onneksi ,koskaan kävellyt ja jättäisin tuon kokemuksen kokematta.Mielummin tuo räntäsade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 12:28

Ei suoranaisesti mutta joitain vuosia sitten tuli Venäjältä metsäpalojen savua ja varmaan tuhkaakin kaupunkiin, oli epämiellyttävä kokemus. Ikkunat oli pakko pitää suljettuina ja ulkonaoloa piti minimoida. En räntäsadetta pidä tuon ilmiön vaihtoehtona sitäkään.

Lisätty: 16.09.2011 - 14:25

Venäläistä tuhkaa tuli eli ihan maahan saakka oli mönjää.... taisivat polttaa lähes kaiken rajan takana silloin, nyt ei ole tullut kun yksi pieni muistutus keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:07

Kyllä räntäsade on minulle ihan sopivaa.Se huuhtelee ja raikastaa.Riippuu mitä päällä sattuu olemaan. Hiekkkamyrskyt saa tukittua kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:39

onnekseni olen tuhkasateilta välttynyt. lapsuudessakin kun landella naapurin riihi paloi, tuulensuunta oli toinen.
räntäsade ei mikään suosikkisääni ole, enemmänkin lumihiutaleiden leijailusää ja pikkupakkanen talvisaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:03

Tuhkasade on onneksi kokematon juttu, kyllä näistä vaihtoehdoista räntäsade on mieluisampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:15

Onneksi en ole kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:28

Laava tuhkan päällä kuljettu Etnalla..
Ja Naxoksen ja Taorminan väliin tuli tulipalo mutta onnekseen ei tuhkaa tuonut samalla kertaa, tuhkat jäi näiden kahden pikkukaupungin väliin, mutta näimme nuo sammuttaja lentokoneet kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 15:47

En tykkää minkäänlaisesta sateesta ja onneksi ei tuhkaa ole sadellut meillä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 19:42

Räntäsade taitaisi olla kivempi, lehti tuli luettua kannesta kanteen. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:22

Onneksi ei ole enää puulla lämpiävää uunia, ei sitäkään tuhkasadetta uunin tyhjentämisestä.
Täytyy sitten loiskia räntäsateessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 13:20

Tuhkasateesta ei ole kokemusta. Lapsuuteni vietin sellutehtaan varjossa ja kovalla tuulella koin montakin kertaa sahanpurusateen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 08:52

Räntäsateen olen kokenut, mutta tuhkasade on jäänyt kokematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 21:37

Täytyy sanoa ettei ole tuhkasadetta vielä vastaan tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:51

Eipä ole tullut kävelleeksi. Kumpi sitten pahempi, ainakin räntäsade kastelee enemmän.