Aurinkoista aamua napsuille. Miten kulutatte tämän päivän?

Itsellä on tämän viikon ainokainen vapaapv ja ainakin siivousta tiedossa. Pitää myös ennättää lenkkeillä kunnolla, kun sää näyttää hyvälle monen sadepäivän jälkeen.

Lisätty: 16.09.2011 - 15:55

Ostinpa ulkopataan hopeavitjaa ja Veronicaa, siivoilin kesäkukkien jäännöksiä pois...sekä ylläri-pylläri: sain päivä-Kenossa 200 euroa, kiitosta vaan kovasti. Tarpeeseen tulikin.

Avainsanat: päivä vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 08:36

huomenta! vanhaa taivasta näkyvissä lännellä, idänpuolella aurinko vielä harmaan pilviverhon takana.
normaalit rutiinit ja vähän hömpötystäkin tällepäivälle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Hömpötys on aina hyväksi....iloista viikonloppua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 08:04

Aurinkoista aamua sinullekin.Kohta töihin, jossa se päivä sitten kuluukin. Sitten ruokakaupan kautta kotiin ja nauttimaan ajatuksesta, että edessä viikonloppu ja kaksi vapaapäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 09:23

Minä puutarhaani laitan talvea varten valmiiksi. Ja kävi pelastus tänä aamuna, mieheni kävi klo 5 kuistilla tupakalla ja pihalle tuli mies reppu selässä ja kovalla faartilla minun puutarhakoristeitteni luokse, mieheni karjui sille kirosanojen kera, ja mies soperteli että väärällä pihalla on ja ettei tarvitse huutaa. Olisi toisen kerran varastettu minun hieno budhani ja uusia koristeitani olisi varmasti myös varastanut, kolmas kerta jo kun pihaltani varastettaisiin koristeita, ensimmäisestä varkaudesta sain niitä kyllä takaisin kun tuttu poliisi tiesi mitä minulta vietiin. Saisikohan niitä maamiinoja jostain ? vitsi heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:05

Luulen että se menee pyykin pesussa sekä ruuanlaitossa. ja myös facebookissa jossa yleensä olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:08

Lakaisemalla ja luuttuamalla ainakin aloitan.
Koneellisen pyykkiäkin voisi pyöräyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:43

Saunapäivä, ja ihan rauhallista koti iltaa vietetään...
Muuten arkista aherrusta päivällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:45

Lenkkeilen pirteässä syyssäässä. Illalla ois kaverin synttärit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:54

Huomenta Mariaana!

Tämän päivän kulutan ihan kotosalla flunssaa potien ja hiljaiseloa viettäen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 11:01

Huomenia Sinullekin.

Kauppareissu edessä ja pikaisesti takaisin mökkimaisemiin.
Sienireissulla tulee käytyä ja sitten muuten vain oleillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:17

kaikille ihanaa päivää. Minä olen märkää paksua nurtsia leikannut. Kone kovilla kun ei yhtään lennä pois. Tämän tästä sammuta ja ota käsin.Viikatteella täytyy myös lyhentää ojan reunuksia. Kivaa kun ei aamusta ole satanut. NYt tummat pilvet oikein pimentää.Nyt pitäisi olla edes viikko satamatta ja tuulla että kuivuisi edes hiukan.
Eihän syksyn kuulu näin märkää olla. Sieniä nousee jatkuvasti .suppiksia rouskuja ja kanttarelleja noussut yllättävän paljon. Että jotka ei vielä ole hakenut ,kerkii kun menee.Ovat puhtaita ja hyviä.
Olen monta sienipiirakka tehnyt ja hitsin hyvää.Teetä tai kaakaoo seuralaiseksi.
Perunoita koitimme ottaa mutta jäi kesken.Liian märkää.
Järvilläkin vesi lämmintä sanoovat että 17+.Saunasta kiva pulahtaa raikastumaan. Meillä loppu jo seurakunnan sauna illat.Viimeisen kerran oli 18+ veten lämpö.
Tuli niitä ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:02

Aurinkoista iltapäivää, viikon viimeinen työpäivä on pulkassa ja alkaa viikonloppu. Eilen jo siivosin, joten suorinta tietä menen katsastamaan paikalliset kirpputorit taas kertaalleen, huomenna todennäköisesti Mikkeliin katsomaan millainen toriseudusta remontissa tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 18:15

Terveisiä töistä! Päivä pulkassa ja VAPAA viikonloppu tiedossa : ) Huomenna Lappeenrantaan "syysretkeilemään " ... Ottaisikohan kameran ihan mukaan, jos keli olisi hyvä kuvailla? Katsotaan...

Ja ONNEA Keno voitosta !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 19:44

Ihan näissä normaalien kotirutiinien parissa aika on kulunut, siivonnut ole koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 23:57

Nyt on jo seuraavan päivän ilta koittanut..Eilinen päivä meni,kun leivoin herkkuja poikani valmistumis juhliin..Juhlat meni hienosti...ja yllätti äidin todistuksella..
Nyt on hyvä hakae töpaikkoja..oli niin hyvät arvostelut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:49

Olin tuolloin hieman varpaillani, koska en tiennyt mitä tuleman pitää.