Tahtoo tietää onko kokemusta Blue Star Oasis näköala golfkentälle päin? Vilisikö ylimääräisiä ötököitä? Kaikki muukin info käy:)

Lisätty: 16.09.2011 - 12:39

Kiitos vastauksista:) Tosiaan olenkin jo surffailut päiviä netissä lukemassa kirjoituksia ko. hotellista. Kalvamaan jäi yhden lukijan kirjoitus, jonka mukaan juuri golfkentille päin olevissa huoneistoissa vilisi muurahaisia ja torakoita:D Tietenkin on mielipiteitä ja kokemuksia niin monta kun on matkailijaakin mutta jos oikein ongelmaksi on, niin ei noille ötököille seuraa viitsisi pitää;D

Lisätty: 16.09.2011 - 22:19

Heh, juu matkalaukusta ei löydy muuta kun armoton arsenaali myrkkyjä joka lähtöön:DDD Voi niitä sitten myydä iltojen iloksi, jos ei tulekkaan tarvetta:DDD

Avainsanat: blue star oasis playa de las americas teneriffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 23:52

Ihan vain googlettamalla löysin kovasti kehuja; www.lomakompassi.fi/blue-sta...cas-19747/
Kun aamun aloittaa shamppanja-aamiaisella, ei muutama ötökkä häiritse yhtään. Arvaan kuitenkin, että et tule näkemään ainoatakaan.

Lisätty: 17.09.2011 - 04:29

Torakoille ja muurahaisille on Espanjassa omat myrkkynsä, eikä maksa paljon.
Ei niitä kannata Suomesta raahata.
En oikein vieläkään jaksa uskoa, että siistissä hotellissa olisi sisällä torakoita.
Lattialle jätetyt ruoantähteet voivat houkutella muurahaisia, jos niitä alueella on.
Pimeässä puistossa saattaa ollakin torakoita, kuten Faro II:n ympärillä, mutta se on eri saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 08:26

www.reslust.se/blue-star--oa...icas-2253/
tuolla kokemuksia voi lueskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:30

Netissä kehuja, jos siihen on uskominen, itse se on koettava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:02

Myrkyt mukaan ja matkalle!