Ukrainassa kuuluu outoja ääniä. Mitä mieltä olette?

www.findance.com/uutiset/162...uleffoista

Avainsanat: ukraina outo ääni kiova

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 21:16

Aina otan kovasti varauksella nämä tämmöiset jutut...Jos joku haluaa nyt vaikka tuolta tuonpuoleisesta jotakin viestitellä, niin varmaan löytyy parempiakin tapoja...Sellaisia odotellessa.En usko mihinkään tämmöiseen.Kukaan ei ole vielä tietääkseni tullut sieltä kenellekään todistettavasti juttelemaan...Mutta voinen olla todella väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2011 - 06:26

Eiköhän tuohonkin löydy ihan järjellinen selitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 06:33

Varmaan selitys vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 07:24

Ihan, kuin kauhuleffassa. Kamalaa olisi kuunnella tuollaista ääntä päivät pitkät. Toivottavasti selitys löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:08

Onneksi ei täällä päin ole tuollaista meteliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:14

eipä minun reissullani Kiovassa kuulunut mitään epätavallisia ääniä.
olisikos joku trikkivideo kysymyksessä.
jonkun hihhulin tekemä, joka vielä vetää profeetat ja ennustukset mukaan pelotellakseen ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:35

Selitystä odotellessa äänille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:43

Onpa outoa, toivottavasti selvitys löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:59

Taitaa olla vikisevä vapauden kaipuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 11:04

Aika erikoinen ääni tosiaankin: www.verkkomedia.org/videolin...sp?show=94

Muuallakin kuuluu outoja ääniä.

Pienessä Woodlandin kylässä Durhamin kreivikunnassa Britanniassa riivaa outo humiseva ääni.

Kylän asukkaiden mukaan joka yö kuuluu humiseva ääni, joka muistuttaa auton matalaa hurinaa, kirjoittaa The Telegraph verkkosivuillaan.

Joskus ääni on niin voimakas, että se jopa tärisyttää sänkyä, kertoo kylän asukas. Kaikista yrityksistä huolimatta äänelle ei ole löydetty ratkaisua. Lähistöllä ei ole sähköpylväitä, tehtaita tai hylättyjä kaivoksia, mikä selittäisi äänen.

Woodlandin kylän asukkaat kertovat, että ääni alkaa keskiyöllä ja jatkuu taukoamatta aamuneljään, mikä häiritsee nukkumista.

Ääni alkoi noin kaksi kuukautta sitten ja on siitä asti häirinnyt lakkaamatta kyläläisiä.

-Tietyissä osissa taloa ääni kuuluu kovempaa. Se tulee todellakin ulkopuolelta ja kuuluu kaikkialla, kertoo kylän asukas 57-vuotias Marylin Grech.

-Se värisee talon läpi. Olemme sulkeneet kaikki sähkölaitteet mutta ääni kuuluu silti.

-Joskus äänestä johtuva värinä tuntuu sängyssämme.

-Ja tinnitusta se ei ole. Kun peitän korvat, niin ääni lakkaa. En siis kuvittele ääntä, Marylin kuvailee.

Vastaavanlainen tapaus on ollut 1970-luvulla Lounais-Englannissa Bristolissa. Silloin yli tuhat ihmistä valitti jatkuvasta 'surinasta', joka aiheutti nenäverenvuotoa, unettomuutta ja päänsärkyä. Tapaus jäi selvittämättä, koska ääni hävisi yhtä mystisesti kuin se oli tullutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 11:20

Olin lukenivani videon ylälreunasta, että on tulevan elokuvan traileri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:24

Taitaa talot kohta olla kasassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:48

Taitaa olla maailmalopun meininki.