Miksi suihkukaappia käytetään remontin ajan?

"Suomi on siitä outo maa,että vettä räiskitään pitkin seiniä,Laattojen saumat eivät pidä vettä ja kosteusmittari piippaa 2 vuoden kuluttua laatoituksesta.Kaatoja ei tehdä ulkonäkö syistä.Euroopan maissa pesutilassa on puulattia ja amme/kaappi." Näin kertoo talotohtori ja mielestäni oikeassa on.Suihkukaapin pitäisi siis olla siellä vasta remontin jälkeen (ko?)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 23:20

Kaikki riippuu tekijästä.
Toiset jopa saavat kaadot onnistumaan, että vesi ei jää makaamaan nurkkiin tai liian korkealla olevan lattiakaivon viereen.
Suihkukaappi on siitä hyvä, että siitä voi johtaa vedet suoraan lattiakaivoon. Kylppäriremontin aikana se voi olla vaikka keittiössä.
Toista tusinaa Euroopan maata hiljan kolunneena en kyllä nähnyt ainuttakaan puulattiaa kylppärissä. Suihkukaapejakaan en nähnyt, vain ovia ja pari suihkuseinää.
Samanlaisia ne ovat kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 20:15

Kuka tekee remonttia jossa suihkukaappi paikallaan, en oikein tuohon usko, jos korjataan niin taatusti on kaappi myös poissa...
Meillä kyllä homma hoituu, ja putkimies vielä omasta takaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:58

Ei ole suihkukaappia, pärjään ilmankin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 06:35

Suihkukaappi on ihan hyvä asia, mutta työläs puhistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:10

Suihkukaappi on kätevä varsinkin pienessäkylpyhuoneessa ja se kyllä asennetaan yleensä viimeisenä, kun remonttia tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:57

Suihkukaappi on epäkäytännöllinen kapistus ja lian kerääjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:30

Eipä pidä remontin aikana sitä käyttä . Sen jälkeen vasta. Aika kireä ja ahas paikka. Mutta joissain ahtaissa pienissä paikoiss jos muuta ei ole ,niin suhkukaappi on paikallaan.Itselläni ei ole sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:25

Jos meille tulisi remontti, niin odottaisin kaikessa rauhassa - eli menisin tutuille suihkuttelemaan.