Mistä tiedän pullojen ikää ,kaivoin meidän vanhantalon lattian alta.

On kuusikulmaista pulloa, pyöreä lysolipullo,olisikohan puli pullo,viinapulloa.On erinlaisia numeroita pullojen pohjissa, W 22,R 65,125 ,30,ogsugenol pulloa paksua vihreää,Etikka-mitta pulloja.Mutta mistä kävisi selville.Rakennus on 1800 lopulta ei tietoa mäkitorppa.
15 ja 10 numerot

Lisätty: 15.09.2011 - 19:31

Värit vihreä , vaaleanvihertävä.kirkkaita,Pesty on huolella.

Lisätty: 16.09.2011 - 08:36

Hitsi kyllä laittaisin mielelläni kuvia mutta kun ei ole edes kameraa ja en tiiä koko jutskusta mitään. Sehä harmittaa.Olisi kiva kuvata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 20:43

www.suomenantiikki.fi/Pullot.htm

Vilkaisepa tuolta löytyisikö tutunnäköisiä, sivulla näkyy olevan linkkejä myös muihin sivustoihin, joissa tietoa pulloista.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 18:44

Jos ne on vihreitä ne ovat myrkkypulloja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:24

www.google.fi/search?hl=fi&a...amp;tab=wi

tarkistele onko tutun näköistä pulloa ja mene silloin siihen kuva sivulle ehkäpä tuo siten ratkeaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 06:37

Pidä tallessa, voivat olla arvotavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 07:27

Ehdottomasti pidä tallessa ja ota kuva, laita napsuun niin mekin näkisimme mitä aarteita olet löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:12

Pidä hyvässä talleessa ja käytä vaikkapa jossain antiikkiliikkeessä, osaavat siellä arvioida. Mukava löytö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:34

www.pohjois-savonmuisti.fi/m...ullomuseo/
tuonnekkin voisit kysymyksen lähettää, ehkäpä heillä olisi tietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 09:18

Paha sanoa, mutta tiedän sen verran että jossain Vaasan seudulla on valmistettu pulloja jotka ovat arvokkaita, tehtaan nimeä en muista, niitä on esillä sen alueen museoissa.
Jossain ruotsinkielisellä Pohjanmaalla se valmistuspaikka on, nimi ei tule mieleen nyt.

Lisätty: 16.09.2011 - 12:34

Ne pohjalaispullot joita olen nähnyt, ovat vihreitä väriltään, ei ne kyllä miljoonien arvoisia ole sentään mutta aika harvinaisia. Niitä on joskus antiikkitapahtumissa ollut myynnissä, luulen ettei nuo ole samoja kuitenkaan, sillä ne pitää olla puhallettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:55

Arvioitavaksi vaan ja sitten ihmettelemään hintaa, joka voi olla suurikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 12:10

Palautusautomaattiin ei kantsu viedä,puuttuu EAN-koodi tai tärveltynyt.Jos kuvaa saisit,voisit kysästä vaikka Riihimäen lasimuseosta tai vastaavasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:23

Vie jollekin vanhaintavarain asiantuntijalle.